محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

«به‌روزرسانی سیستم‌عامل و نرم‌افزارها» و «تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان» از مهم‌ترین توصیه‌های مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای کشور برای مقابله با افزایش سطح تهدیدهای فضای مجازی است.
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای کشور با هدف پیشگیری از حوادث سایبری مرتبط با فضای تحریم‌های کشورهای متخاصم علیه جمهوری اسلامی ایران ۱۰ توصیه منتشر و تاکید کرد: اقدام‌های پیشگیرانه برای افزایش سطح امنیت و پیشگیری حداکثری از حوادث سایبری در صورت افزایش سطح تهدیدات و مرتبط با فضای تحریم‌های کشورهای متخاصم علیه جمهوری اسلامی ایران، برای بررسی و به کارگیری در سطح سازمان‌ها و دستگاه‌ها ارائه شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

به گزارش ایلنا، مدیرکل ارزیابی امنیتی محصولات سازمان فناوری اطلاعات گفت: رمز ارز ملی تا زمانی که از طرف جامعه‌ی بین‌المللی تا حداقل جامعه هدف شما مورد پذیرش قرار نگیرد، هیچ چیزی را نمی‌تواند دور بزند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

به گزارش ایسنا، در حالیکه بازی‌های ویدیویی در سه پلتفرم موبایل، کنسول و رایانه‌های شخصی انجام می‌شود، موبایل بیش‌ترین استفاده از بازی‌ها را به خود اختصاص داده است و کاربران استان تهران، بیش‌ترین استفاده از بازی‌ها به‌شکل آنلاین را تجربه می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

گزارش ایلنا، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از بازدید از دانشکده‌ی پست و مخابرات در جلسه با مدیران و اعضای هیات علمی، با تبریک سال‌جدید تحصیلی، با تاکید بر حفظ ساختار جدید «دانشکده» افزود: دانشکده‌ی پست و مخابرات باید به پژوهشگاهی در حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات تبدیل شود و مدل‌های تامین این تحول و ساختار را تامین کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

به گزارش فناوران، به گفته‌ی رئیس کمیته‌ی تخصصی تلفن همراه کشور قیمت قطعات تلفن همراه به حدی افزایش یافته که اگر قطعه‌ای از گوشی مانند ال‌سی‌دی خراب شود باید هم قیمت خود تلفن همراه برای تعمیر آن بپردازید.
محمد مهدی غفوریان اعلام کرد وضعیت بازار تلفن همراه روز به روز بدتر می‌شود؛ این روزها به هیچ وجه و از هیچ طریقی واردات تلفن همراه نداریم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

وزیر ارتباطات اعلام کرد که بهترین راه مقابله با قاچاق کالا و ارز پس از تصویب قانون آن، راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی است که می‌تواند در این زمینه پیشگیرانه عمل کرده و شفافیت‌زا باشد، اما برخی دستگاه‌ها مانند نیروی انتظامی تاکنون حاضر به اجرای این سامانه‌ها و اتصال آن به سامانه مرکزی نشده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی از برگزاری سه مزایده‌ی عمومی خبر داد و گفت: برای واگذاری سهم شرکت رایتل نیز با ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) به تفاهمی دست یافته‌‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

در روزهای پرفراز و نشیب بازار خودرو، ثبت نام‌های خودروسازان برای فروش خودروهای جدید شکایت مردم از هزینه‌های سلیقه‌ای ثبت نام در برخی کافی‌نت‌ها را رقم زده و دردسری برای صنف کافی‌نت‌داران شده است.

ادامه مطلب