محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

اداره‌ی كل نظام ملی مديريت اطلاعات (نما)، با هدف ساماندهی و ارزيابی شركت‌های توانمند و متقاضی ارائه‌ی خدمات در حوزه‌های مديريتی، نرم‌افزار جامع خدمات افتا را از ابتدای مهرماه امسال به بهره‌برداری رساند.
به گزارش روابط عمومی و امور بين‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ايران، در راستای طرح تكريم ارباب رجوع و مكانيزه كردن فرايندهای نظام ارزيابي، صدور و تمديد پروانه‌ی فعاليت خدمات افتا و ايجاد بستر الكترونيكی جهت ارائه‌ی خدمات بهتر، دقيق‌تر، سريع‌تر به متقاضيان، اداره‌ی كل نما، نرم‌افزار جامع نظام ارزيابی و اعتباربخشی خدمات افتا را ايجاد كرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) اعلام کرد: به منظور خروج از بنگاه‌داری و حرکت به سمت سهامداری، مذاکره درباره‌ی واگذاری سهام شرکت‌های مختلف از جمله رایتل با شرکت‌های متقاضی انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، اعلام کرد: این شرکت در مسیر خروج از بنگاه‌داری فارغ از گفتگوهای اولیه برای فروش و واگذاری سهام شرکت‌های خود، همه‌ی ضوابط قانونی و قوانین و مقررات مرتبط با رگولاتوری را رعایت می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

مهدی میرمهدی کمیجانی رئیس اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ی تهران گفت: واردات گوشی مسافری از روز شنبه (۷ مهرماه ۹۷) ممنوع شده است و در حال حاضر میزان عرضه، به هیچ وجه پاسخگوی تقاضا نیست.
وی درباره‌ی سرنوشت ۶۰۰ هزار گوشی موبایل که بنابر اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ترخیص آن‌ها از گمرک آغاز شده بود، گفت: متاسفانه خبری از این گوشی‌ها نیست و بازار هیچ تاثیری از تزریق این گوشی‌ها نپذیرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

به گزارش Itmen، با کاهش نرخ دلار آزاد به رقم حدودی ۱۶ هزار تومان و قوت گرفتن فرضیه‌ی کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار ارز و طلا، کسبه‌ی بازارهای کامپیوتر اجناسی را که تا دیروز در انبارها نگه داشته بودند، برای فروش پشت ویترین گذاشتند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازارهای خرید و فروش کامپیوتر و لوازم صوتی و تصویری همچنان راکد است و خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها، حتی سراغی از کالاهای موجود در بازار نمی‌گیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

به گزارش مهر، دبیر هفته‌ی جهانی فضا از اجرای ۶۰ برنامه ترویجی در کشور به مناسبت هفته‌ی جهانی فضا ( ۱۲ تا ۱۸ مهر) خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه‌ی این رویداد در کاشان برپا می‌شود.
محمدجعفر محمدی در نشست خبری هفته‌ی جهانی فضا با بیان اینکه در سال ۱۹۹۹ مجمع عمومی سازمان ملل متحد طی قطعنامه‌ای ۴ تا ۱۰ اکتبر را هفته جهانی فضایی اعلام کرد و این زمان مصادف با پرتاب اولین ماهواره ساخت بشر بوده است، گفت: انجمن بین‌المللی هفته جهانی فضا به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی برنامه‌ی این هفته، همه ساله با هدف تدوین برنامه‌ها، شعاری را برای هفته جهانی فضا انتخاب می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

به گزارش ماهنامه‌ی پیوست، در ادامه‌ی ادغام شرکت‌های استارتاپی مختلف با یکدیگر در جدید‌ترین اتفاق آلونک به عنوان پلتفرم فعال در حوزه‌ی املاک و مستغلات در شیپور ادغام شد. علیرضا اشکان، موسس آلونک، در گفت‌وگو با پیوست ضمن تایید این خبر می‌گوید: «ادغام آلونک در شیپور در حال انجام است و این تصمیمی بود که ما از مدت‌ها پیش در نظر داشتیم و برای این کار هم ابعاد مختلف تاثیر این ادغام بر بازار املاک و مستغلات را بررسی کردیم. در این زمینه تمام پلتفرم‌های فعال در بخش آنلاین املاک و مستغلات را در نظر داشتیم اما در نهایت شیپور را به عنوان بهترین گزینه برای انجام این کار انتخاب کردیم.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با وجود شرایطی که برای تاکسی‌های اینترنتی در این فرودگاه در نظر گرفته شد، آن‌ها نسبت به همکاری با فرودگاه اقدام نکردند؛ لذا از این پس حضور این تاکسی‌ها در فرودگاه ممنوع بوده و تلاش می‌کنیم اجازه‌ی فعالیت به آن‌ها ندهیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

چهار نشست تخصصی در نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ با حضور شرکت‌های دولتی و خصوصی در مدت چهار روز برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ با شعار «دستاوردهای تازه، فرصت‎‌های پیش‌رو» میزبان نشست‌های تخصصی در پنل‌های گوناگون است.

ادامه مطلب