محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

مدیرعامل شرکت زیرساخت دلایل عدم اعلام نرخ خرید و فروش اینترنت بین‌الملل را با وجود دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشریح کرد.
محمد جواد آذری جهرمی به دلیل درخواست کاربران در شبکه‌های اجتماعی و در یک برنامه‌ی تلویزیونی، اعلام کرد که شرکت زیرساخت باید به قانون احترام گذاشته و در سامانه‌ی دسترسی آزاد به اطلاعات، نرخ خرید و فروش اینترنت بین‌الملل را اعلام کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

به گزارش فناوران، در پی افزایش قیمت ارز در سال جاری و به منظور کاهش هزینه‌های حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸، با پیگیری اتحادیه‌ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران، سازمان توسعه‌ی تجارت به افراد حاضر در هیات تجاری اعزامی ایران به این نمایشگاه تا سقف چهار میلیون تومان، یارانه می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

مدیرعامل مخابرات شرکت مخابرات ایران از راه‌اندازی وای‌فای عمومی در هزار نقطه از کشور خبر داد.
مجید صدری با اشاره به حضور پررنگ شرکت مخابرات ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام، آخرین برنامه‌های مخابرات در حوزه‌ی خدمات دهی را تشریح کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

همراه اول با تولید سیم کارت داخلی توانسته فرصت شغلی برای متخصصان و کارشناسان داخلی فراهم کند.
به گزارش اداره‌ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با همکاری شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، توانست زمینه‌ی اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر متخصص و کارشناس ایرانی را در ایران فراهم کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تصمیم این شرکت برای حمایت بیشتر از استارتاپ‌ها خبر داد.
مهندس سید مجید صدری در گفتگو با ستاد خبری گروه مخابرات، اظهار کرد: حمایت از استارتاپ‌ها موضوعی است که از گذشته در دستور کار شرکت مخابرات قرار داشته و همین حالا نیز این حمایت‌ها صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

به گزارش مهر به نقل از دبیرخانه‌ی شورای عالی عتف، در راستای اجرای ماده‌ی (۷) قانون دانش‌بنیان و ماده‌ی ۳۰ آیین‌نامه‌ی اجرای آن، تعداد یازده جلسه‌ی رسیدگی به اعتراضات شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان با حضور نمایندگان دبیرخانه شورای عالی عتف، نمایندگان دستگاه های مورد اعتراض و همچنین نمایندگان شرکت‌های معترض برگزار شده است.
فرایند رسیدگی به اعتراضات در دبیرخانه شورای عالی عتف با ثبت اعتراض توسط شرکت معترض در سامانه‌ی رسیدگی به اعتراضات دبیرخانه آغاز و در ادامه جهت تکمیل پرونده مستندات لازم از شرکت دریافت می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

به گزارش مهر، حسین فلاح جوشقانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، اظهار داشت: هفته‌ی گذشته معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات نسبت به بررسی ارائه‌ی سرویس تلفن ثابت مخابرات اقدام کرد و متوجه شدیم که شرکت مخابرات مشترکان را به خرید اجباری اینترنت روی خطوط تلفن ثابت مجبور می‌کند.
وی گفت: این موضوع خلاف مقررات است و نباید در این زمینه انحصار ایجاد کرد. بر این اساس تذکرات جدی به مخابرات دادیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

به گزارش تسنیم، گزارش مفصلی از فعالیت برنامه‌های جانبی اینستاگرم و اپلیکیشن‌های جعلی این برنامه برای پلیس فتا ارسال شده که تاکنون ۲۰ مورد از آنها از روی بزرگترین اندروید مارکت ایران حذف شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند