محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی که برای شرکت در کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مخابرات «ترکمن تل- ۲۰۱۸» به عشق آباد سفر کرده، در جمع وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC) گفت: ایران آمادگی دارد تا برای تاسیس دفتر اتحادیه‌ی RCC برای گفتگوهای مشترک در حوزه‌ی ICT همکاری کند.
وی افزود: ICT پیوند دهنده‌ی فکر و ذهن مردم و تسهیل‌کننده‌ی تجارت و رشد اقتصادی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

بر اساس نظرسنجی انجام شده از مشترکان تلفن همراه از بین کسانی که از خدمات ترابردپذیری استفاده کرده‌اند میزان ترابرد از سایر اپراتورها به ایرانسل بیشتر است.
بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به مناسبت برگزاری نمایشگاه تلکام نظرسنجی از خدمات اپراتورها با هدف «حمایت از کالا و خدمات ایرانی» انجام شده است که در شاخص ترابردپذیری ایرانسل بیشترین میزان رضایت را نسبت به دیگر اپراتورها داشته است. این تحقیق وضعیت ارائه‌ی خدمات اپراتورهای تلفن همراه را از دید مشترکان در شاخص‌های گوناگون بررسی کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال حداقل ۳۵۰ هزار مشترک فیبر نوری داشته باشیم گفت: با تسهیل شرایط، تقسیط هزینه‌ی مودم و اصلاح تعرفه‌ها برای استفاده از خدمات فیبرنوری، استقبال مشتریان از سرویس تانوما بیشتر خواهد شد‌.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر

آیین تبادل تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران با موضوع تسهیل استقرار استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و ایجاد مراکز فناوری کارخانه‌های نوآوری در بافت‌های فرسوده و پهنه‌های صنعتی متروکه‌ی شهر تهران در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این مراسم با تاکید بر اینکه همواره شهرداری تهران حامی ایده‌های ما در معاونت علمی بوده است، گفت: بر همین اساس تفاهم‌نامه‌ای با موضوع توسعه‌ی نوآوری در شهر تهران را با شهرداری منعقد کردیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر

تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران صبح امروز در محل معاونت علمی با حضور دکتر سورنا ستاری و محمدعلی افشانی منعقد شد.
این تفاهم‌نامه برای تسهیل استقرار استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده و ایجاد مراکز فناوری و کارخانه‌های نوآوری در بافت‌های فرسوده، ناکارآمد و پهنه‌های صنعتی متروکه شهر تهران و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در حوزه‌ی فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان منعقد شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر

گزارش ایبِنا، سید یاسر رایگانی نیز گفت: ۲۶ پرونده درباره‌ی گرانفروشی گوشی تلفن همراه به این سازمان ارسال شد که تاکنون حکم ۱۳ پرونده صادر و ۱۳ پرونده نیز در حال رسیدگی است. سخنگوی سازمان تعزیرات کشور دلیل طولانی شدن رسیدگی به برخی پرونده‌ها را تاخیر در پاسخ سازمان‌ها به استعلام سازمان تعزیرات حکومتی اعلام و اضافه کرد: متاسفانه از برخی سازمان ها ۴۵ روز است استعلام کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی ندادند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند