محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر

رضا الفت نسب در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره‌ی راه حل جلوگیری از تخلفات مالی سایبری در فضای مجازی توسط برخی از سایت‌ها و تکرار نشدن دوباره‌ی پرونده‌ی سکه ثامن گفت: تنها نهادی که می‌تواند زیرساخت‌های مالی را کنترل و از کلاهبرداری‌های سایبری مالی جلوگیری کند، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و تعامل بانک مرکزی و شرکت شاپرک با اتحادیه‌ی کشوری کسب و کارهای اینترنتی به عنوان نهاد ناظر در حوزه‌ی کسب و کارهای اینترنتی اعلام شده از سوی قانون یا نهاد خاص دیگری برای کنترل تراکنش کسب و کارهای اینترنتی در این حوزه می‌تواند با رصد تراکنش‌های مشکوک در درگاه بانکی سایت‌ها نسبت به استفاده کاربران از این سایت هشدار دهد و در عین حال مدل کسب و کار بررسی و با آن برخوردهای لازم انجام شود تا دیگر شاهد تکرار تجربه تخلف کسب و کار اینترنتی سکه‌ی ثامن و تعداد بسیاری مالباخته نباشیم که می‌تواند کسب و کار افرادی که به صورت سالم و شفاف در حوزه‌ی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارند را به خطر بیاندازد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آذری جهرمی در جمع مدیران پست بانک ایران با تاکید بر اینکه خدمات «بانک» در سراسر کشور در دسترس مردم است، گفت: حضور پست بانک در ۶ هزار باجه‌ی بانکی در کشور هزینه‌ی زیادی بر «بانک» تحمیل و سوددهی آن را پایین می‌آورد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران خبر منتشر شده مبنی بر درخواست مخابرات برای خودداری مشترکان از پرداخت هزینه‌ی قبض این دوره تلفن ثابت را تکذیب کرد.
محمدرضا بیدخام درباره خبر منتشر شده مبنی بر خودداری مشترکان خطوط تلفن ثابت در استان تهران از پرداخت قبوض تلفن این دوره افزود: متاسفانه این خبر توسط یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که صحت ندارد و مشترکان تهرانی این ماه نیز باید قبوض خود را پرداخت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر

به گزارش مهر، مدیرکل نظارت بر سرویس‌های رادیویی رگولاتوری از روند صعودی شکایت از تشعشعات امواج رادیویی خبر داد و گفت: این در حالی است که تاکنون هیچ‌ اثری از امواج الکترومغناطیسی بر بیماری‌ها ثابت نشده است.
غلامرضا خاکسار با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که مردم از نصب آنتن‌های تلفن‌ همراه و سایر تجهیزات رادیویی به دلیل تشعشعات این تجهیزات نگرانند، اظهار داشت: از سال ۸۰ تاکنون شاهد روند صعودی میزان شکایات از تشعشعات امواج رادیویی و الکترومغناطیسی در کشور هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ناظمی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات منصوب کرد.
با بازنشستگی رسول سرائیان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی ناظمی اشنی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات منصوب کرد.

ادامه مطلب