محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر

به گزارش تسنیم، با وجود اینکه در صحن مجلس و در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته شد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به بازی‌‌های رایانه‌ای و موبایلی با مؤلفه‌هایی از جنس خشونت، ترس، استفاده از مشروبات الکلی رده‌بندی سنی می‌دهد، اما این بنیاد نپذیرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر

به گزارش تسنیم، نماد صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه‌ی فناوری بازنشستگی در سامانه‌ی پس از معاملات درج شد تا بدین ترتیب تامین مالی صندوق بازنشستگان با استفاده از استارتاپ‌ها رونق بگیرد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه‌ی وجوه(سمات) از درج نماد صندوق صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه‌ی فناوری بازنشستگی در سامانه‌ی پس از معاملات خبر داد.
بر پایه‌ی این گزارش، صندوق بازنشستگی کشوری موسس این صندوق ۱۰ میلیارد تومانی است و در حوزه‌ی بیمه و بازنشستگی و با حمایت از استارتاپ‌های حوزه‌ی بازنشستگی و سالمندی توسط هولدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به تامین مالی خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

به گزارش عصر اقتصاد، رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال خبرنگار عصراقتصاد از طراحی اپلیکیشن تعاملی موبایل برای اطلاع از وضعیت خدمات‌رسانی اپراتورهای موبایل خبر داد و گفت: این اپلیکیشن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و بر مبنای آن مشترکان می‌توانند کیفیت خدمات‌دهی اپراتورهای تلفن همراه را شناسایی و بررسی کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

به گزارش پیوست، شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان سهامدار ۲۰ درصدی شرکت ایرانیان‌نت (مجری اتصال فیبرنوری به منازل) اعلام می‌کند که بعد از انصراف شرکت آفریقایی جنوبی MTN از سرمایه‌گذاری در این طرح و برداشته شدن دوران حفاظت از پروانه‌ی اپراتور فیبرنوری، ادامه‌ی فعالیت این اپراتور منطقی نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عدم ورود ۶۰۰ هزار گوشی تلفن همراه به بازار گفت: متاسفانه چالش‌های حقوقی این حوزه برطرف نشده و تا پرونده‌های تلفن همراه به نتیجه نرسد، این گوشی‌ها وارد نمی‌شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

به گزارش فارس، راه‌اندازی تابلوی معاملات استارتاپ‌ها تا ۲ ماه آینده/صندوق جسورانه سالمندی پذیره‌نویسی می‌شود.
هامونی گفت: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌ی فین‌تک و سرمایه‌گذاری در داخل بورس را طی این هفته در فرابورس پذیره‌نویسی می‌شود که هدف از آن حمایت از استارتاپ‌ها در حوزه‌ی بازنشستگی و سالمندی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت الماس داده به‌ عنوان مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی بازار سرمایه توانسته خود را به‌ عنوان یک سرمایه‌گذار جسور و یک ‏مجری قوی در حوزه‌ی استارتاپ معرفی نماید.‏

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر

به گزارش پدال‌نیوز به نقل از خانه ملت، سلمان خدادادی با اشاره به جلوگیری از ورود خودروهای تپسی و اسنپ به محل فرودگاه امام خمینی و تبعات اجتماعی آن گفت: این مسایل زمینه‌هایی را برای مخدوش شدن اذهان مردم برای بعد از اعمال تحریم‎‌های هوایی ایجاد می‌کند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اینگونه اقدامات و مشکلات به دلیل ناهماهنگی‌ها در کشور به وجود می‌آید در صورتی که این مسایل جزیی را می‌توان با مذاکره و نظارت حل کرد.

ادامه مطلب