محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

به گزارش فناوران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پست بانک باید شعبه‌ای تخصصی برای حوزه‌ی ICT ایجاد کند گفت: پست بانک با ایجاد اعتماد در حوزه‌ی فناوری اطلاعات باید سرمایه در گردش شرکت‌های فعال این حوزه را جذب کند.
محمد جواد آذری جهرمی دیروز در جمع مدیران پست بانک با تاکید بر اینکه خدمات «بانک» در سراسر کشور در دسترس مردم است، گفت: حضور پست بانک در ۶ هزار باجه‌ی بانکی در کشور هزینه‌ی زیادی بر «بانک» تحمیل و سوددهی آن را پایین می‌آورد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

سید فرید موسوی در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه جیتکس و پاویون ایران در این نمایشگاه در گفتگو با مهر بر لزوم تسهیل‌گری موانع موجود در سر راه کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها تأکید کرد و گفت: وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات نرخ ارز برخی مشکلات را برای کسب و کارها ایجاد کرده است و می‌توان با حرکت به سمت استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخشی از این مشکلات را کاهش داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

بررسی تارنمای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران نشان می‌دهد تا عصر چهارشنبه (بیست و پنجم مهرماه) ۲۰ هزار و ۴۱۶ فقره سیمکارت شخصی به دلیل ارسال پیامک مزاحم قطع شده است.
ارسال پیامک تبلیغاتی راهکار مناسبی برای تولیدکنندگان است تا با تبلیغ کالاهای تولیدی خود ضمن افزایش گرایش مردم به خرید کالای تولید داخل، میزان اشتغال و سود را نیز افزایش دهند اما استفاده از این راهکار در دسترس، باید بر اساس رعایت چهارچوب‌های خاص و حریم خصوصی افراد باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

پایش سامانه‌ی اندازه‌گیری اثر تجمعی شدت میدان امواج الکترومغناطیسی نشان می‌دهد عصر امروز (چهارشنبه) بر پایه داده‌های ۷۰ ایستگاه ثابت شهر تهران، همه‌ی مناطق از نظر میزان تشعشعات پایین تر از استاندارد قرار دارند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران سامانه‌ای را روی درگاه این سازمان برای پایش ایستگاه‌های ثابت اندازه‌گیری اثر تجمعی شدت میدان امواج الکترومغناطیسی در شهرهای تهران و شیراز راه‌اندازی کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

به گزارش مهر، محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه گوشی‌های تلفن همراه توسط قوه قضاییه توقیف شد، گفت: علت این موضوع جرم اخلال در نظام اقتصادی و اخلال در نظام عرضه ایجاد شد و طبیعتا توقیف گوشی‌های تلفن همراه و آزادی و صدور مجوز توزیع تماما در قوه قضائیه مطرح بوده و مربوط به تعزیرات نبوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر

به گزارش تسنیم، گزارش‌های آماری و تحلیلی جدید نشان می‌دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور از مرز ۱۱۰ درصد گذشته و البته نمودار رشد این شاخص با شیب بسیار کمتری به نسبت سال‌های قبل افزایشی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر

به گزارش پیوست، سال گذشته شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که از جمله برنامه‌هایش در سال ۹۷، آزادسازی خدمات و سرویس‌هایی خواهد بود که به توسعه‌ی فعالیت بخش خصوصی ارتباطات کشور کمک خواهد کرد. در همین راستا صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت وعده داد که سرویس مکالمات بین‌الملل از انحصار این شرکت خارج و واگذاری ارائه‌ی خدمات مکالمات تلفنی بین‌الملل به شرکت‌های خصوصی تا شهریور ماه سال ۹۷ اتفاق خواهد افتاد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته‌ی سلامت شورای شهر تهران از عدم رعایت استانداردهای لازم برای دکل‌های مخابراتی سازمان‌ها انتقاد کرد.
ناهید خداکرمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه‌ی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت دکل‌های مخابراتی در شهر تهران گفت: خوشبختانه سازمان مقررات رادیویی به این موضوع حساس هستند و عمده‌ی این دکل‌ها دارای مجوز از سازمان مقررات رادیویی هستند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند