محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حکم دیوان عدالت اداری هزار میلیارد تومان ارز درآمد مخابرات را کم کرده که برای جبران کاهش درآمد،‌ تعرفه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

همراه اول برای اولین‌بار با ارائه‌ی sim-SD استفاده از سیم ‌کارت و حافظه‌ی جانبی به صورت همزمان در گوشی‌‌های دو سیم‌ کارته را فراهم می‌‌کند.
همراه اول برای اولین‌بار در کشور سیم کارت sim-sd تولید می‌‌کند. تولید این محصول با بهره‌‌‌گیری از توان متخصصان داخلی توسط کارخانه‌ی «تولید سیم‌ کارت همراه اول» انجام می‌‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاحیه‌ی نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام با اشاره به افزایش تعرفه‌ی اپراتورهای تلفن همراه از رایتل به عنوان اپراتوری که در برابر گرانی مقاومت کرده است نام برد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام صبح امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی، دبیر سندیکای صنعت مخابرات، معاونان وزارت فاوا و مدیران ارشد اپراتورها و فعالان این حوزه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.‌

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

وزیر ارتباطات در مورد اختلال به وجود آمده در سامانه‌ی GPS در شهر تهران گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از سیستم‌های نظارتی رگولاتوری، سیگنال مزاحمی در یک منطقه از تهران شناسایی شد که این سیگنال باعث اختلال در سامانه GPS شده بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

وزیر ارتباطات در مورد صفر شدن کارمزد USSD، خاطر نشان کرد: موضوع تعارض میان رگولاتوری ارتباطات و رگولاتوری بانک‌ها در همه‌ی کشورها وجود دارد و بانک‌داری سنتی با توسعه‌ی بانکداری مبتنی بر موبایل در تعارض است. بر این اساس در کشور ما نیز موضوع حذف USSD و توقف خدمات کدهای دستوری مطرح شده که موضوعی میان وزارت ارتباطات و بانک مرکزی که باید حل شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

با اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، همراه اول و راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران برای پوشش کامل نسل سه و چهار اینترنت همراه در جاده‌‌های ریلی کشور تفاهم‌نامه امضا می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دبیرکل سازمان بین‌المللی استاندارد (ایزو) پیشنهاد کرد «استانداردهای مورد نیاز برای حفظ حقوق کاربران و استفاده‌ی کودکان از فضای مجازی را در دستور کار خود قرار دهد».
«محمدجواد آذری جهرمی» در دیدار دبیرکل سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) به همراه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: پیشنهاد می‌کنم سازمان ایزو استانداردهای مورد نیاز در حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی را تهیه کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

روز دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ سیگنال جی‌پی‌اس در برخی نقاط تهران قطع شد.
به گزارش خبرآنلاین، اختلال در دستگاه‌های موبایل، سامانه‌های مسیریابی و انواع سیستم‌های ناوبری در کلان‌شهر تهران در حالی به وقوع پیوست که سیگنال در برخی نقاط به‌طورکلی قطع شد و کاربران به‌ خصوص رانندگان نتوانستند به کار خود ادامه دهند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند