محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

به گزارش مهر، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش نرخ مکالمات بین‌الملل از طریق دو صفر، در صورت آزادسازی ارائه‌ی این خدمات در کشور خبر داد.
صادق عباسی شاهکوه اظهار داشت: تا پایان نیمه‌ی اول امسال موضوع رفع انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت از ارائه‌ی خدمات مکالمات بین‌الملل اجرایی می‌شود و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات تلفن و اپراتورها می‌توانند به صورت مستقیم در این حوزه ورود کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرم نوشت: در چند روز گذشته که بحث رفع فیلتر توئیتر مطرح شد عده‌ای به روال همیشگی سراسیمه در رسانه‌های خود پرسیدند «آن‌ها که به دنبال رفع فیلتر توئیتر هستند برای توسعه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات چه کردند؟»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

شفاف نبودن مکانیزم پرداخت ارز تک نرخی به شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوسان نرخ ارز، بسیاری از فعالان این حوزه را در آستانه‌ی ورشکستگی قرار داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

وزیر ارتباطات با اشاره به حواشی اخیر در خصوص فیلتر شدن شبکه‌ی اجتماعی تلگرام گفت: در عرصه‌ی رسانه‌ی کشور سردرگمی وجود دارد.
به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم روز جهانی ارتباطات با انتقاد از سیاستگذاری در عرصه‌ی رسانه در کشور، گفت: امسال روز جهانی ارتباطات با حواشی همراه بوده و صحبت‌های متعددی مطرح شده است که اگرچه نمی‌خواهم به این حواشی بپردازم اما می خواهم واقعیت‌هایی را در این زمینه مطرح کنم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

به گزارش مهر، دبیر اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای مجازی با بیان اینکه گفتار درمانی دردی از کسب‌وکارهای نوپا دوا نمی‌کند، گفت: به رغم وعده‌های دولت، سازمان امور مالیاتی ماهیت کسب‌وکارهای نوپا را قبول ندارد.
نشست بررسی مشکلات کسب‌وکارهای نوپا با حضور فرشاد وکیل‌زاده دبیر هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه‌ی حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی و حسین میرشجاعیان حسینی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دبیر هیات مقررات‌زدایی تشکیل شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

معاون دادستان کل کشور درباره‌ی خبر صدور دستور رفع فیلتر تلگرام از سوی بازپرس شعبه‌ی دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران گفت: با این بازپرس صحبت کردم و این خبر از اساس کذب است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص نتیجه‌ی دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع اختلالات اینترنتی گفت: با توجه به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تاکید وی بر رسیدگی سریع و موثر در خصوص اختلالات رخداده در سرویس‌های اینترنتی کارگروهی از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم‌های فنی شرکت‌های ارایه کننده‌ی خدمات اینترنتی و با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل و موارد رفع اشکالات و اختلالات در جلسات فشرده و آنلاین پیگیری شد.

ادامه مطلب