محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

به گزارش ایبِنا، عضو هیئت‌مدیره‌ی بانک ملی از تلاش برای اجرایی شدن تبادل ریال ایران با لیر ترکیه از طریق کارت‌های بانکی دو کشور از عید فطر خبر داد.
مسعود خاتونی با بیان این مطلب اظهار داشت: عملیات زیرساختی و فنی پروژه‌ی تبادل ریال ایران با لیر ترکیه از طریق کارت‌های بانکی دو کشور به انتها رسیده و به‌ صورت آزمایشی نیز چند تراکنش خرید انجام‌ شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

به گزارش فناوران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از فیلتر تلگرام گفت: تنها ۶.۵ میلیون نفر به پیام‌رسان‌های داخلی مهاجرت کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور طی نامه‌ای به وزارت صنعت و شورایعالی فضای مجازی مشکلات مرتبط با ثبت سفارش را مطرح کرده و خواستار مستثنی کردن واردات نرم‌افزار از فرآیند ثبت سفارش شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

اگرچه مکالمات نامحدود تلفن همراه در زمان ارائه با استقبال کاربران مواجه شده بود، با حذف این طرح تشویقی، در حال حاضر مشترکان می‌توانند بسته‌های ترکیبی اپراتورها را شامل ترکیبی از مکالمه، پیامک و حجم اینترنت دریافت کنند.
به گزارش ایسنا، ارائه‌ی مکالمات نامحدود در برهه‌ای از زمان در سال‌های گذشته از جمله طرح‌های مورد توجه برخی مشترکان در حوزه‌ی تلفن همراه بود و اپراتورهای مختلف هر یک طرحی را برای استفاده از مکالمات رایگان موبایلی در نظر گرفته بودند تا مشترکان بتوانند با پرداخت هزینه‌های مربوطه، به مدت یک ماه مکالمات درون‌ شبکه‌ای رایگان داشته باشند. اما این طرح پس از گذشت چند ماه در حالی که با استقبال نسبی مشترکان مواجه شده بود، به دلیل آنچه ایجاد مشکل در شبکه‌ی اپراتورها و بالا رفتن قطعی تماس‌ها اعلام شد، بنا به دستور رگولاتوری متوقف شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات محروم‌ترین اقشار جامعه را توانمند می‌کند، گفت: تا وقتی که سیاست و استراتژی برخورد با رسانه‌های نوین را مشخص نکنیم دچار مشکل هستیم و یک سیاست واحد در عرصه‌ی رسانه کشور باید دیده شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به عزم ملی و فراجناحی این شورا در توسعه فضای مجازی گفت: نباید به بهانه‌ی برخی نگرانی‌ها و پیامدهای منفی که در هر نوع فناوری وجود دارد، این فضا را محدود ساخت.
ابوالحسن فیروزآبادی در بیانیه‌ای، ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت.

ادامه مطلب