محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ خرداد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه‌ی بیستمین جشن انجمن حمایت زندانیان مرکز، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اخیراً شش وزیر و دو نماینده‌ی مجلس و عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای محرمانه در نامه‌ای خواستار رفع فیلتر از توئیتر شده و اعلام کردند آیا این درخواست مورد قبول واقع می‌شود، گفت: دیروز با دو نامه مواجه بودیم که تعدادی از وزاری عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارائه کردند. یک نامه جهت رفع فیلتر از توئیتر و طرح در کارگروه بود و نامه‌ی دوم هم با شش امضا در رابطه با رفع فیلتر از دو سامانه‌ی دیگر بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ خرداد

در جلسه‌ی عصر امروز و با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورها و شرکت‌های ارایه دهنده‌ی اینترنت مکلف به رفع اختلالات اینترنتی ظرف ۲۴ ساعت آینده شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ خرداد

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

ایجاد سامانه‌ای به منظور معرفی شرکت‌های فعال اقتصادی در استان‌های مختلف با همکاری اتاق استانی یکی از برنامه‌هایی است که به تازگی کلید خورده و با توجه به مزیت‌هایی که به دنبال خواهد داشت، کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران نیز تصمیم گرفت با استفاده از این سامانه شرکت‌های عضو فاوا را معرفی کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند