محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

به گزارش عصرخبر، صالحی وزیر ارشاد؛ بطحایی وزیر آموزش و پرورش؛ علوی وزیر اطلاعات و آذری جهرمی وزیر ارتباطات از امضاکنندگان این نامه هستند. شنیده شده، برخی اعضای دولت و شورای عالی فضای مجازی در نامه‌ای به رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور، خواستار رفع فیلتر برخی شبکه‌های اجتماعی شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، یک عضو کارگروه مصادیق مجرمانه‌ی اینترنتی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از اختلالات اخیر اینترنت، گفت: این اختلال ممکن است فنی و مخابراتی باشد و عمدی نباشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

صکوک اجاره‌ی ۸ هزار میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران با نماد «صخابر ۱۰۲» از ۳۰ اردیبهشت تا اول خردادماه سال جاری در راستای تأمین مالی شرکت و با سود ۱۶ درصد از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیره‌نویسی قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش ایبنا، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توضیح اینکه اقدامات فنی در زمینه‌ی رمزارزها انجام شده، گفت: در زمینه‌ی حقوقی و مقررات، رایزنی انجام شده و منتظر تدوین مقررات مربوطه از سوی بانک مرکزی هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، رئیس اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه‌ی تهران با اشاره به رشد استفاده از فیلترشکن‌ها در سطح کشور گفت: آئین‌نامه‌ی جدید رئیس پلیس اماکن نیروی انتظامی در این‌باره هشدار مؤکدی را داده است.
سید مهدی میرمهدی با اشاره به شدت گرفتن استفاده از فیلترشکن‌ها طی این روزها اظهار کرد: رئیس پلیس جدید اماکن نیروی انتظامی آئین‌نامه‌ی ممنوعیت استفاده از VPN و فیلترشکن در کافی‌نت‌ها را به اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه تهران اعلام کرده است و ما نیز به‌ تبعیت از آن برای این واحدهای صنفی ابلاغ کرده‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که با هماهنگی صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، محدودیت ارتباطات رسانه‌ها حل خواهد شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که به مشکلات ارتباطات اینترنت دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سفارت‌خانه‌ها و سایر عرضه‌دهندگان خدمات عمومی رسیدگی خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

۱۷۲ نماینده‌ی مجلس با امضاء بیانیه‌ای از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای طرح رجیستری در راستای جلوگیری از قاچاق کالا قدردانی کردند.

ادامه مطلب