محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

در آستانه‌ی روزجهانی ارتباطات و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاز نخست دولت همراه و سامانه‌ی ثبت شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی به بهره‌برداری رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

مجری پروژه‌ی USO کشور با بیان دستاوردهای نمایشگاه الکامپ خوزستان گفت: در این نمایشگاه متخصصان این شرکت توانستند خدماتی مانند تلفن، فکس و اینترنت را با استفاده از ماهواره‌ی باند ka ارایه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از همراه اول انتظار دارم که ۱۰۸ هزار مدرسه در کشور را به شبکه‌ی ملی اطلاعات متصل کند، گفت: اگر هیات دولت تصویب کند پارک توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال با امتیازات ویژه‌ای در حوزه‌ی بیمه و مالیات شکل می‌گیرد که در تمام استان‌های کشور احداث می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه بسیاری از فیلترشکن‌ها کاربرد ضد امنیتی دارند و نوعی باج‌افزار به شمار می‌روند، گفت، فراگیر شدن فیلترشکن‌ها تبعات زیادی دارد و به همین دلیل کار بستن آن‌ها را شروع کرده‌ایم.
به گزارش ایرنا، بازپرس شعبه‌ی دوم دادسرای فرهنگ و رسانه‌ی تهران نهم اردیبهشت ماه از صدور دستور قضایی مسدود سازی تلگرام خبر داد و اعلام کرد: فعالیت این پیام‌رسان در ایران از دهم اردیبهشت ممنوع است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

به مناسبت هفته‌ی ارتباطات از پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت برای توسعه‌ی شبکه‌ی انتقال و توسعه‌ی شبکه‌ی دیتای بین‌الملل بهره‌برداری شد.
به گزارش فارس، در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت هفته‌ی ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی تصور می‌کنند کاهش تعرفه‌ی فروش اینترنت زیرساخت به اپراتورها و محلی کردن ترافیک باعث کاهش درآمد شرکت زیرساخت می‌شود اما ۴ بار تجربه‌ی کاهش قیمت و رشد مصرف خلاف این ادعا را ثابت کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه شبکه‌ی زیرساخت قدیمی شده است، گفت: کار بازسازی شبکه‌ بر اساس فناوری NGN از امسال آغاز می‌شود و تا پایان ۹۸ باید به اتمام برسد.

ادامه مطلب