محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات از آماده شدن طرح حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در لایه‌ی کارشناسی خبر داد و‌ گفت: این طرح که به منظور رفع مشکلات و تاخیرهای کسب‌وکارهای نوپا تنظیم شده است به زودی به منظور تصویب با قید فوریت در دولت مطرح می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات با تاکید بر تغییر تکنولوژی برای ارایه‌ی خدمات بهتر و‌ ارزان‌تر گفت: باید از منابع بهینه استفاده کنیم لذا به جای توسعه‌ی سیم مسی، باید اعتبارات را به سمت کشیدن فیبرنوری به روستاهای کشور ببریم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

گروه ام‌تی‌ان اعلام کرد، تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر خروج از برجام ممکن است توانایی این شرکت آفریقای جنوبی برای بازگرداندن پول‌هایش از ایران را محدود کند. این خبر موجب کاهش ارزش سهام شرکت ام‌تی‌ان شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح دولت همراه در هفته‌ی آینده خبر داد و گفت: ثبت گوشی‌های همراه یکی از بخش‌های دولت الکترونیک بود که اجرای آن ۴۰۰ میلیون دلار به درآمدهای کشور اضافه کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شرکت مخابرات خوزستان به پنج میلیون مشترک همراه اول در ۲ استان خوزستان و لرستان خدمات‌رسانی می‌کند.
رحیم فلاح‌زاده با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اهواز بیان کرد: از این تعداد سه میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک همراه اول در خوزستان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش فناوران، پس از تلاش و پیگیری‌های مستمر اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه‌ی تهران، محاسبه‌ی پرداخت ضرایب ارزش افزوده از ۹ درصد به ۵ درصد کاهش یافته و در اولین اظهارنامه‌ی ارزش افزوده قابل اجرا است.
مهدی میرمهدی کمجانی، رییس اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه‌ی تهران گفت: پس از پیگیری و جلسات مداوم اتحادیه فناوران با نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد، رییس سازمان امور مالیاتی و همچنین نامه به ریاست جمهوری، سرانجام ضرایب ارزش افزوده‌ی صنف فناوری اطلاعات از ۹ درصد به ۵ درصد کاهش پیدا کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی از طراحی سامانه‌ای خبر داد که با اجرای آن، اپراتورها ملزم می‌شوند به مشترکانی که از سیم کارت‌های شخصی پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنند، بسته‌ی تشویقی ارایه کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند