محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

کنایه‌ی وزیر ارتباطات در حساب توئیتری‌اش به مستند بدون فیلتر توسط صدا و سیما که روزی خود مروج تلگرام در سطح وسیع بوده است. مستند بدون فیلتر در تقبیح تلگرام ساخته شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

حسن روحانی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرم خود در خصوص فیلتر تلگرام به دستور مقام قضایی موضع‌گیری کرد و گفت تاکنون هیچ شبکه‌ی اجتماعی و یا پیام‌رسانی توسط این دولت فیلتر نشده و نخواهد شد و فیلتر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تایید دولت است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

شرکت ام تی ان در حال مذاکره با بانک مرکزی ایران برای خارج کردن ۳۰۰ میلیون یورو پول باقیمانده خود از ایران است، اما اگر آمریکا، انگلیس و اروپا تصمیم به خروج از برجام بگیرند، این تلاش‌ها با بن بست مواجه خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ ارديبهشت

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه که از نیمه‌ی آذر ماه سال گذشته به صورت عملی اجرا و به مرور تمامی برندهای مشمول را پوشش داد و اکنون چتر آن بر سر تمامی برندهای صاحب سهم از بازار موبایل کشور گسترده شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ ارديبهشت

به گزارش مهر، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، نشست مشترک مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با موضوع بازبینی قانون سازمان نصر برگزار شد.
در این نشست که در محل دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علی لاریجانی بر اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد و افزود: با اتکا به صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توان در زمینه‌ی اشتغال‌زایی اقدامات موثری نسبت به دیگر اصناف انجام داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ ارديبهشت

مهدی محبی در گفتگو با مهر، در مورد وضعیت بازار گوشی تلفن همراه در کشور گفت: هم اکنون امکان ثبت سفارش گوشی برای واردکنندگان به صورت مجدد باز شده و انتقال ارز نیز امکان‌پذیر شده است. به همین دلیل واردکنندگان در حال وارد کردن گوشی‌های موبایل به کشور هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۴ ارديبهشت

اعضای کمیسیونICT اتاق بازرگانی ایران با تشریح مشکلات تولید و نوسانات ارز به عنوان موانعی برای تحقق صادرات این حوزه، از بی‌توجهی وزیر ارتباطات به درخواست فعالان این بخش انتقاد کردند.
به گزارش کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی، نخستین جلسه‌ی کاری کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران با هدف بررسی مشکلات حوزه‌ی تولید و صادرات فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و نیز مشکلات به وجود آمده برای فعالان این حوزه با توجه به نوسانات نرخ ارز برگزار شد.

ادامه مطلب