محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، پروژه‌های این شرکت شامل توسعه‌ی ظرفیت شبکه‌ی انتقال، توسعه‌ی پهنای باند دسترسی دیتای اپراتور‌ها توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در استان گیلان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

ایرانسل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد پایان اردیبهشت‌ماه آخرین روز ارائه‌ی خدمات وایمکس ایرانسل است و مشترکان وایمکس این اپراتور لازم است مودم‌های خود را به صورت رایگان با مودم‌های TD-LTE عوض کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با پایان اردیبهشت‌ماه جاری ارائه‌ی خدمات وایمکس ایرانسل به پایان خواهد رسید و تا آن زمان، مشترکانی که هنوز اقدام به تعویض مودم‌های وایمکس خود با مودم‌های TD-LTE نکرده‌اند فرصت دارند تا برای تعویض مودم‌ اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

به گزارش مهر، رئیس دانشکده‌ی مخابرات، جزئیات مشوق‌های در نظر گرفته شده برای آموزش مهارت‌های فناوری اطلاعات به سربازان نظام وظیفه را پیرو توافقنامه با ستاد کل نیروهای مسلح، تشریح کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش مهر، نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: به گفته‌ی وزیر ارتباطات پس از فیلتر تلگرام از ۴۵ میلیون کاربر، یک میلیون نفر این نرم‌افزار را پاک کردند و میزان بازدید از این پیام‌رسان ۵۰ درصد کاهش یافت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه امروز پروژه های زیرساختی حوزه آی‌تی گیلان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: دولت ۸۰ میلیارد تومان از این اعتبار را متقبل شده و مابقی با کمک سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

وزیر ارتباطات گفت: فعالیت پیام‌رسان‌ها و انتخاب آن‌ها فرمایشی نیست، به‌گونه‌ای که به مردم تکلیف شود پیام‌رسانی را که ما تایید می‌کنیم، استفاده کنند.
به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری‌جهرمی در حاشیه‌ی بازید از زیرساخت‌های گردشگری منطقه‌‌ی آزاد انزلی اظهار کرد: طبق سیاست حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی مصوب شورای‌عالی فضای مجازی، موضوعات مربوط به پیام‌رسان‌ها برعهده‌ی مرکز ملی فضای مجازی است و وزارت ارتباطات، بخش‌هایی از امور را به عنوان اجرایی پیش برده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش فناوران، شورای نگهبان، اصلاح اساسنامه‌ی سازمان فناوری اطلاعات را تایید کرد.
پس از دو سال تلاش سازمان فناوری اطلاعات، شورای نگهبان با اصلاح اساسنامه‌ی این سازمان موافقت کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، بر اساس پیمایش صورت گرفته، حدود ۶۰ درصد از استارتاپ‌های ICT فعال در کشور عمر کمتر از یک سال داشته‌اند و عمر حدود ۴۰ درصد آن‌ها بیشتر از یک سال بوده است.
چالش‌های محیطی کسب‌وکارهای نوپا مجموعه عواملی هستند که مسیر رشد یک استارتاپ را با موانع جدی روبه‌رو می‌کند.

ادامه مطلب