محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش مهر، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران از تعریف ۷۲ پروژه و اقدام در پیش‌نویس سند توسعه‌ی فضای مجازی کودک خبر داد و گفت: در این راستا طرح ۲۰ تا ۲۰ را اجرایی می‌کنیم.
خسرو سلجوقی با اشاره به ابلاغ پیش‌نویس سند توسعه‌ی فضای مجازی کودک از سوی وزیر ارتباطات، گفت: بر مبنای این سند، نقشه‌ی مفهمومی مورد نظر تدوین و حدود ۷۲ پروژه و اقدام تهیه شده است؛ هم‌اکنون این سند در وبگاه مربوطه اطلاع‌رسانی عمومی شده تا بازخورد آن را دریافت کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: در شرایط فعلی، زمینه‌ی توسعه‌ی همکاری‌های تحقیقاتی و توسعه‌ی کسب‌وکارهای نو (استارتاپ‌ها) بین دو کشور ایران و سوئیس فراهم شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار ایران تعیین شدند.
با توجه به اتمام دوره مدیریتی هیئت مدیره‌ی سابق شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین جلسه‌ی هیئت مدیره‌ی شرکت همراه اول بعد از جلسه‌ی مجمع عمومی در روز گذشته تشکیل شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش فناوران، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، برنده‌ی فراخوان واگذاری مدیریت اجرایی اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) در قالب پیمان مدیریت شد.
پس از گذشت سه ماه از انتشار فراخوان پیمان مدیریت رایتل، وحید صدوقی به عنوان برنده‌ی این فرخوان معرفی شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

این نوع پیشرفته‌ای از نرم‌افزارهای مخرب است که می‌تواند از هر نوع فعالیت در تمامی گوشی‌های اندرویدی جاسوسی کند و رمزهای عبور، عکس‌ها، ویدئوها، اسکرین‌شات‌ها، و اطلاعات واتس‌اپ، تلگرام و دیگر اپلیکیشن‌ها را بدزدد. بر اساس اطلاعاتی از Kaspersky Lab، این تروجان که "ZooPark" نامیده می‌شود، خاورمیانه را هدف قرار داده است و احتمالا توسط بازیگری دولتی اداره می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

در نشست مهندس آذری جهرمی با اعضای کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، با توجه به اقدامات صورت گرفته و ارتقای شاخص‌های رشد فناوری اطلاعات و توسعه‌ی خدمات دولت الکترونیک در کشور، نیازمندی‌های قانونی توسعه‌ در این شاخص‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۶ تا پایان بهمن ماه حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اپلیکیشن در کافه‌ بازار به فروش رفته است گفت: سهم گیلان از این فروش ۳ میلیارد تومان بوده یعنی معادل ۷.۱ درصد بوده است.

ادامه مطلب