محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش «آخرین خبر»، پس از افزایش قیمت ارزهای خارجی بسیاری از فروشندگان گوشی‌های همراه بدون اطلاع رسانی قبلی که می‌تواند نشانی از عدم هماهنگی با نهادهای مرجع قیمت‌گذاری دارد، اقدام به افزایش بی‌حساب و کتاب گوشی‌های همراه کردند تا شاهد افزایش قیمت ۲۵ الی ۳۰ درصدی در بازار تلفن همراه باشیم. همچنین بسیاری از فروشندگان در همین اوضاع نا‌ به سامان از فروش گوشی علی‌الخصوص گوشی‌های پرچمدار امتناع می‌کنند و منتظر تثبیت قیمت ارز و از بین رفتن نوسانات هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیش‌های در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد تا آخر اردیبهشت به‌روز می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش فناوران، عضو هیات مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی به ما پیشنهاد داده است به جای حذف نماد اعتماد الکترونیکی جهت دریافت درگاه، مراحل اعطای آن را ساده و سریع کند که با شرایطی ما از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش ایرنا، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: نقشه‌ی جامع ارتباطات و فناوری اطلاعات این وزارتخانه که اسفند ماه پارسال به تصویب رسید، به زودی رونمایی می‌شود تا طرح‌های عمرانی با نگاه کارشناسی و دقیق بررسی و اجرایی شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

دو سال از زمانیکه کوالکام آخرین تراشه‌ی ساعت هوشمند خود را منتشر کرد می‌گذرد و جای سرزنش برای آدم‌هایی نیست که تصور می‌کنند کوالکام بازار این محصول را ترک کرده است. اگرچه، ظاهرا این موضوع درست نیست: Pankaj Kedia، مدیر محصولات پوشیدنی کوالکام به Waesable گفت که شرکتش در حال راه‌اندازی سیستم ساعت هوشمند جدید بر روی تراشه‌ (SoC) برای پاییز سال جاری است.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

داستان از آنجا شروع می‌شود که دوروف و دیگر همکارانش تصمیم گرفته‌اند تا پلتفرم TON یا همان Telegram Open Network را توسعه دهند. این پلتفرم در واقع از وجود شبکه‌ای در شبکه‌ی دیگر تشکیل خواهد شد در نتیجه به‌ هیچ‌ عنوان امکان مسدودسازی آدرس آن وجود نخواهد داشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق سیاست حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی مصوب شورای عالی فضای مجازی، موضوعات مربوط به پیام‌رسان‌ها برعهده‌ی مرکز ملی فضای مجازی است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش‌هایی از امور را بر عهده دارد.

ادامه مطلب