محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

تعرفه‌ی خدمات هم‌مکانی (Colocation) شرکت ارتباطات زیرساخت در مراكز استانی كاهش يافت و برای اجرا ابلاغ شد.
نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه‌ی کسب‌وکار این شرکت با اعلام این مطلب افزود: تعرفه‌ی خدمات هم‌مکانی به‌روزرسانی شد و پيرو اين تصميم تعرفه‌ی ارایه‌ی ‌این خدمات در مراکز ارتباطی استان‌ها در مقایسه با تهران بین۲۵ تا ۳۸ درصد برای هر رک کاهش یافت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

پذیره‌نویسی اوراق صکوک اجاره‌ی مخابرات ایران در نماد "صخابر۱۰۲ " به تعداد ۸ میلیون ورقه، به منظور تأمین مالی سرمایه در گردش جهت بازپرداخت بدهی، به روش حراج انجام و به مدت دور روز کاری مورد پذیره‌نویسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

یک عضو ناظر مجلس در کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه هنوز دادستانی کل کشور بر اساس نامه‌ی شش وزیر و دو عضو ناظر این کمیته برای رفع توئیتر جلسه‌ای تشکیل نداده است، گفت: ما امیدواریم با رفع فیلتر توئیتر تا اندازه‌ای ولو محدود مشکلات ایجاد شده بعد از فیلتر تلگرام حل شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

ساختار پیشنهادی زنجیره‌ی ارزش فضایی کشور توسط سازمان فضایی ایران در هفدهمین جلسه‌ی کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی کشور ارایه شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در هفدهمین جلسه‌ی کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساختار زنجیره‌ی فضایی کشور ساختار مناسبی نیست و باید اصلاح شود، گفت: در این حوزه پژوهشگاه های مختلفی فعال هستند که به صورت جزیره‌ای و موازی کاری فعالیت می‌کنند و باید برنامه‌ی تقسیم‌بندی ملی را داشته باشیم تا هر بخشی بداند چه کاری را انجام می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

به گزارش ایلنا، عضو کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه اعلام کرد: از آنجا که پیشنهاددهندگان رفع فیلتر توئیتر، اکثریت را در این کمیته تشکیل می‌دهند، در صورت تشکیل جلسه به نظر می‌رسد توئیتر رفع فیلتر شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به سخنان دادستان کل کشور گفت: آنچه که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، فیلتر توئیتر در کارگروه تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه و در سال ۸۸ تصویب شده و ابلاغیه‌ی فیلتر توئیتر به وزارت ارتباطات بر اساس این مصوبه بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

به گزارش تسنیم، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به نسل جدیدی از کارآفرینان که در قالب استارتاپ‌ها با سنین زیر ۳۰ سال در جامعه فعالیت می‌کنند گفت: این جوانان دارای شرکت‌هایی هستند که ابعاد فروش آن‌ها چند هزار میلیاردی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

وزیر ارتباطات گفت:‌ در زمان دولت یازدهم مذاکراتی با تلگرام در حیطه‌ی رعایت الزامات فرهنگی کشور انجام شده است که البته توافق‌هایی هم به دست آمده و تلگرام ملاحظات ما در مورد کانال‌های غیراخلاقی یا کانال‌های مرتبط با تروریسم را لحاظ کرده است.

ادامه مطلب