محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

کمپانی سامسونگ طی فراخوانی از مردم کره خواست تا گوشی های گلکسی نوت 7 را به کمپانی تحویل دهند. کاربان کره جنوبی این دستگاه به طور موقت گوشی های خود را برای برطرف کردن مشکل باتری گوشی به این کارخانه تحویل می دهند و کمپانی به صورت کاملا رایگان نقص گوشی را برطرف خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

سامسونگ یک بار مجبور به توقف تولید خود شده آن هم با وقوع یک زلزله 5.8 در مقیاس ریشتردر کره جنوبی، که از سال 1987 در این کشور بی سابقه بود.
چه اتفاقی افتاد؟
دو زلزله قدرتمند در کشور کره به فاصله یک روز از هم رخ داد. اولین زلزله با توجه به ثبت زلزله نگار ها در تاریخ 12 سپتامبر به میزان 4.9 در مقیاس ریشتر و 13 سپتامبر5.8 ریشتربا 20 پس لرزه قوی اتفاق افتاد. مرکز این زمین لرزه در استان جئونسانگنام در 10 کیلومتری کارخانه سامسونگ بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش Verge، صاحبان گوشی های آیفون در شبکه اجتماعی در مورد نحوه بروز رسانی آی او اس 10 و ایجاد بریک در هنگام ارتقا نسخه جدید سیستم عامل تلفن همراه iOS 10 ، شروع به شکایت کرده اند.
گوشی های هوشمند بعد از بروز رسانی و راه اندازی مجدد، پیغام خطا می دهند.پیغام از آنها می‌خواهد از طریق کابل به سیستم‌های رومیزی مک یا ویندوز متصل شده و از طریق برنامه آیتونز، عملیات بازگردانی به سیستم عامل قبلی را انجام دهند. برای این کار از کاربران می خواهد:

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

متخصصین غول فن آوری کره ای سامسونگ از انتشار نرم افزار جدیدی برای گوشی های هوشمند سامسونگ Galaxy Note 7 خبر داد. به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد تا بدون ترس از دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنند این نرم افزار از آتش سوزی ناگهانی باتری جلوگیری می کند.
عملکرد این نرم افزار به گونه ای است که سبب می شود باتری گلکسی نوت 7 بیشتر از 60 درصد شارژ نشود و این امر سبب جلوگیری از افزایش دمای باتری و احتراق ناگهانی آن می شود.
این برنامه برای کاربرانی که امکان بازگرداندن گوشی های خود را به نمایندگی ها ندارند و یا نیازی به این کار نمی بینند طراحی شده است . در نتیجه کاربران بدون هیچ واهمه ای در مورد تهدید به خطر انداختن زندگیشان با وجود این گوشی، می توانند از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

خبرنگاران مجله فون آرنا، با بررسی سخنرانی های گذشته مدیر کمپانی سامسونگ تاریخ عرضه گوشی جدید این کمپانی یعنی گلگسی اس 8 را تخمین زده اند. به گزارش فون آرنا به احتمال بسیار زیاد تاریخ رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ 26 فوریه سال آینده خواهخد بود.
کارشناسان دلیل این پیشگویی خود را بر این اساس عنوان می کنند که، سامسونگ گلکسی اس 6 و 7 در تاریخ 1 مارس 2015 و 21 فوریه رونمایی شدند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

سامسونگ یک راهکار فوری برای آن دسته کاربران لجبازی که نمی خواهند گوشی نوت 7 خود را تعویض نمایند ارایه کرده است. این یک راهکار نرم افزاری است که 20 سپتامبر در کره جنوبی عرضه شده و نمی گذارد شارژ گوشی بیشتر از 60 درصد بشود، به این امید که گوشی دچار گرمای بیش از حد نشود.
هنوز معلوم نیست که چه زمان این بروزرسانی نرم افزاری برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه بشود، اما به نظر می رسد یک راهکار مفید برای خود سامسونگ باشد، چرا که مسوولیت این شرکت را کاهش می دهد. احتمالاً در هیچ ناحیه ای نصب این بروزرسانی به صورت اجباری در نیاید، چرا که سامسونگ بنا دارد تا اواخر این ماه باتری های بدون مشکل را به مشتریان تحویل دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

زمانی که سامسونگ اولین اطلاعیه رسمی را در زمینه مشکل باتری گوشی نوت 7 منتشر کرد، ادعا کرد تنها 35 مورد مشکل برای این گوشی ها رخ داده است. حالا این رقم افزایش یافته و ظاهراً بیشتر از 70 مورد فقط در آمریکا گزارش شده است. این آمار را دولت کانادا برای ترغیب کاربران این کشور به مرجوع کردن گوشی ها منتشر کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

سامسونگ هفته‌ی آینده به‌روزرسانی نرم‌افزاری را منتشر خواهد کرد که باتری گوشی‌های Note 7 را تنها تا ۶۰ درصد ظرفیت خود شارژ خواهد کرد. این اقدام سامسونگ در صورتی صورت می‌گیرد که گزارشات آتش‌سوزی و انفجار این دستگاه در مدت اخیر بالا گرفته است. Samsung با ۹ شرکت مخابراتی کشورهای دیگر برای دریافت چنین به‌روزرسانی صبحت کرده است.

ادامه مطلب