محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ شهريور

به تازگی، آژانس انرژی دانمارک Nordic Telecommunications، اسامی تعدادی از گوشی های هوشمند با بهترین کیفیت صدا و بهترین دریافت سیگنال را منتشر کرده است.
 این نظرسنجی در میان ساکنان سوئد، دانمارک، نروژ و فنلاند انجام شده است.  کارشناسان در این آزمون برای اولین بار، گوشی را بر روی میز قرار داده، و باردوم آن را در دست شخص قرار دادند. در آزمایش اول بهترین شاخص کیفیت ارتباطات به سونی اکسپریا Z5، مایکروسافت لومیا 640 و سامسونگ گلکسی اس 7 تعلق گرفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

به نظر می رسد که گوگل به دنبال ساخت یک تبلت 7 اینچی برای ارایه در اواخر سال جاری میلادی باشد و البته تاکنون اطلاعات کمی درباره دستگاه جدید موجود است. فقط همین را می دانیم که سازنده آن احتمالاً هواویی بوده و میزان رم آن نیز 4 گیگ است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

اپل رنگ صورتی را اختراع نکرده است، اما مسلماً رنگ gold rose را مشهور ساخته است. پس از این که کمپانی مذکور سال گذشته گوشی های 6 اس و 6 اس پلاس را با این رنگ روانه بازار ساخت، سایر سازنده ها نیز از آن الهام گرفتند. در جریان کنفرانس IFA امسال نیز رنگ رز طلایی در غرفه های عرضه محصولات بسیار به چشم می خورد، که البته برخی سازندگان ترجیح می دادند این رنگ را "مسی" یا "صورتی تجملاتی" بنامند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

کمپانی سامسونگ وجود مشکلات فنی در گوشی جدید گلکسی نوت 7 را تایید کرده است. تولید کننده به صورت رسمی توقف تولید این گوشی های هوشمند در سراسر جهان، را اجرا کرده و فراخوان جمع آوری 2.5 میلیون دستگاه از این مدل ، که تنها دو هفته پس از رونمایی به فروش رسیده است را، صادر کرد. ضرر چنین اقدامی برای این شرکت از دست دادن یک میلیارد دلار بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

در حل حاضر نام های تجاری چینی معروفی در بازار موبایل به چشم می خورد که از جمله آن ها می توان به ZTE، لنوو،شیائومی و هوآوی اشار کرد. اما به تازگی در اخبار شنیده می شود که قرار است نام برند جدیدی وارد عرصه رقابت گوشی همراه شود که البته نام آن هنوز یک راز است و حتی در تیزهای تبلیغاتی نیز هیچ نامی مشخص نشده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

Huawei ممکن است در حال ساختن اولین تبلت 7 اینچی باشد که گوگل آن را از سال 2013 عرضه کرده است.
تبلت های اندروید در طول سال ها یا با شکست و یا با موفقیت بسیار روبرو شده اند، اما گوگل مکانی را در بازار شلوغ برای Nexus 7 پیدا کرده است؛ به خصوص مدل 2013 . ترکیبی از قیمت پایین، صفحه نمایش عالی، سخت افزار مقاوم و یک عامل شکل دهنده که به شکل قابل توجهی متفاوت تر از آن چیزی است که iPad را برنده ی میدان کرده است. اما این مسئله حدود یکسال پیش متوقف شد، و جایگزین مستقیم دیگری در دید ما قرار نگرفت. اما این مسئله ممکن است پاییز امسال تغییر کند: حتی Blass ادعا می کند که یک تبلت 7 اینچی Huawei 7P در حال تولید شدن برای گوگل است و تا قبل از پایان سال عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۰:۵۶ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

همین چند ساعت پیش کمپانی اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، آخرین مدل گوشی های هوشمند خود را رونمایی کرد. این دو گوشی بسیار شبیه مدل قبلی هستند و شاید در تاریخ اپل این کمترین تغییرات یک گوشی جدید نسبت به مدل قبلی آن باشد. البته این طور هم نیست که هیچ تغییری رخ نداده باشد.
باندهای آنتن که در مدل های قبلی در عقب گوشی قرار داشتند، در مدل جدید با دقت بیشتری طراحی شده اند و به لبه های گوشی چسبیده اند، که به اپل اجازه داده دوربین بزرگتری در عقب دستگاه جاسازی نماید. برای اولین بار در تاریخ گوشی های اپل، دو مدل جدید ضد آب و ضد رطوبت هستند و تا استاندارد IP67 را پشتیبانی می نمایند، بدین معنا که در برابر پاشیدن آب مقاوم هستند اما در برابر شناور شدن در آب خیر.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

این ستاره ی فوتبال به گسترش تجربیات و سوابق خود به عنوان سفیر یک برند ادامه می دهد.
منابع اعلام کرده اند که CR7 زمانی که Nubia Z11 را دیده است ، کنار افتاده است. قطعا هیچ کس از این اتفاق شوکه نشده است. این همان اتفاقی است که در زمانی که شما از داشتن اعتبار به عنوان بهترین راننده در یک مجموعه برخوردارید، رخ خواهد داد.

ادامه مطلب