محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

سامسونگ از کاربران خود خواسته است که گوشی های هوشمند Galaxy Note 7خود را خاموش کنند و در اسرع وقت آن را برای تعویض تحویل دهند. به گزارش رویترز این بیانیه سبب افت شدید سهام این کمپانی در بازار بورس و اوراق بهادار جهانی شده است.
سامسونگ در تاریخ 2 سپتامبر دستور توقف خط تولید گوشی گلکسی نوت 7 را به علت دومین مورد احتراق این گوشی صادر کرد و این باعث شد تا در شبکه های اجتماعی خبر های در پیرامون این اتفاق منتشر شود همچنین در بسیاری از کشور ها ممنوعیت رسمی برای استفاده این گوشی در هواپیما صائر شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

همچنان امکان boot را برای اپلیکیشن هایی که در معرض خطر قرار دارند فراهم کرده است.
تیم امنیتی موبایل گوگل قطعا دراین هفته برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات مشغول بوده است. این شرکت به عرضه ی یک به روزرسانی اندروید پرداخته است که به بستن دو حفره ی امنیتی منجر شده است که می توانست به عنوان یک تهدید اساسی در صورتی محسوب شود که افراد مزاحم روشی به منظور سوءاستفاده از آن پیدا کنند. اولین مورد آن تنها برای اهداف تحقیقاتی طراحی شده بود و تنها در صورت اصلاح شدن میتوانست مخرب باشد، گوگل به Ars Technica این مطلب را اعلام کرده است، اما تشخیص یا مقابله با آن دشوار نمی باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

دنیای دیجیتال، دنیای پرخطری‌ست. در این دنیا نباید از امنیت و مسائل مربوط به امنیت غافل شویم. حفظ حریم خصوصی حق شماست و در این دنیا باید حریم خصوصی شما حفظ شود. در این مطلب آموزشی می‌خواهیم به بیان خطرات امنیتی که می‌تواند گوشی شما را تهدید کند، پرداختیم.

خطرات زیادی می‌تواند گوشی شما را تهدید کند که می‌توانند برای شما دردسرساز باشند، و حریم خصوصی شما در دنیای دیجیتال را به خطر بیندازند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

به گزارش یکی از کاربران در توییتر، حمل گوشی های گلکسی نوت 7، در پروازهای فرودگاه شرمیتوا مسکو ممنوع شده است. در حال حاضر این ممنوعیت در پرواز های ایفرانس و اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) اعمال شده است.
مسافران این دو پرواز اجازه حمل گوشی را حتی در چمدان و قسمت بار هواپیما ندارند. حتی روشن کردن و شارژ تمامی گجت های همراه در هواپیما ممنوع شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

جان اسکالی یکی از مدیران اپل تا سالهای 1993 به تازگی گوشی هوشمند خود را ارائه کرده است به گفته وی این گوشی تنها 199 دلار قیمت دارد.
با وجود اینکه تصاویر از طراحی این گوشی توسط وی منتشر شده است اما نام این گوشی هنوز اعلام نشده است. این گوشی یک پردازنده جدید دارد که بر اساس پردازنده قدیمی SF1 است و اسنپ دراگون 615 نام دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

اگر میدانستیم رونمایی از آیفون 7 این گونه است، آن را به صورت زنده نگاه نمی کردیم. در واقع با تماشای نسخه دانلود شده می توانستیم از بسیاری از بخش های بی مزه سریعاً عبور کنیم. همچنین مجبور نبودیم مدیران این شرکت را که در حال پز دادن با افتخارات اندروید و محصولات سایر شرکت ها هستند تماشا نماییم.
برنامه اپل به هیچ عنوان ایجاد نوآوری در محصولات نمی باشد. در واقع این یک ارتقای سالانه است تا کاهش فروش این شرکت را جبران نماید. قیمت پایه یک آیفون همیشه 650 دلار بوده است که در طول سه سال برنامه ارتقای محصول، 1150 دلار (یعنی دو برابر قیمت پایه) خرج روی دست مشتری می گذارد. لازم به ذکر است گوشی های تعویض شده توسط اپل بازیابی (refurbish) می شوند تا به عنوان یک گزینه ارزان تر به کاربران عرضه شوند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

اگر چه سامسونگ فراخوان جمع آوری گوشی های نوت 7 را در پی آتش گرفتن باتری تعدادی از این گوشی ها اعلام کرده است، هنوز یک پروسه رسمی در ارتباط با دولت آمریکا طی نشده است. هر چند که این وضعیت در حال تغییر است و سامسونگ در حال همکاری با کمیسیون امنیت محصولات مصرفی (که یک نهاد دولتی در ایالات متحده است) می باشد. هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده اما به نظر می رسد رسمی شدن این فراخوان می تواند به جدی تر گرفته شدن آن از سوی کاربران بیانجامد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

اگر برای پیش خرید آیفون 7 (که در هفته های آتی وارد بازار می شود) دیر جنبیده اید، نگران نباشید چرا که اپراتورهای مخابراتی (البته در آمریکا) برنامه های مناسبی برای تعویض گوشی شما با محصول جدید اپل دارند. البته این برنامه ها را باید با دقت بررسی کرد.
قراردادهای شرکت هایی چون AT&T، ورایزن، اسپرینت و تی موبایل همگی شبیه به هم هستند و تنها تفاوت واقعی آن ها نام این قراردادها است. داستان این طور است که اگر یک گوشی آیفون 6 یا 6 پلاس با کیفیت داشته باشید، طی یک قرارداد دوساله می توانید آن را با آیفون 7 تعویض نمایید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند