محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

کمپانی سامسونگ در حال برنامه ریژی برای تولید گوشی مقرون به صرفه خود از سری گلکسی است. این مدل قرار است از نسخه بهبود یافته J7 به نام J7 Prime تولید شود.
در شبکه های اجتماعی، تصاویر تایید نشده ای از این مدل گوشی منتشر شده است، به گفته کارشناسان در این تصاویر برخی از مولفه ها تغییر مکان داده اند.
بلند گوی اصلی در سمت راست قرار گرفته و اسکنر اثر انگشت بر روی کلید هوم قرار گرفته است. با توجه به مشخصات اعلام شده این ویژگی ها واقعا چشمگیر است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

نمایندگان شرکت آمریکایی اپل در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری قصد توقف پشتیبانی از گوشی آیفون 4 و همچنین موزیک پلیر آی پاد کلاسیک را دارند. اطلاعات مربوط به این خبر در وب سایت رسمی شرکت ارائه شده است.
مدیران برند تجاری اپل اظهار می کنند، در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی ها روز، مدل گوشی و موزیک پلیر منسوخ شده است. این شرکت همچنین قصد دارد عرضه به روز رسانی برای کامپیوترهای شخصی آی مک، با قطر صفحه نمایش 20اینچ را که در سال 2009 تولید شده بود رامتوقف کند. همچنین کامپیوتر های Mac mini نیز از خدمات پشتیبانی اپل محروم خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

در زمان تنظیم این خبر، هنوز 24 ساعت از فراخوان سامسونگ برای جمع آوری گوشی نوت 7 از بازار نگذشته است، و خریداران ممکن است ابهام داشته باشند که پس از این چه خواهد شد. بسیاری از اپراتورهای اصلی در آمریکا از جمله AT&T، ورایزن، اسپرینت و تی موبایل اطلاعاتی را درباره این که چه کاری برای مشترکان خود انجام خواهند داد منتشر کرده اند. سامسونگ نیز برنامه های خود را در زمینه پشتیبانی ارایه داده است. اگر بخواهید گوشی جدید خود را با یک گوشی نوت 7 دیگر عوض کنید همین هفته آینده می توانید این کار را انجام دهید. گزینه دیگر تعویض گوشی خود با مدل اس (عادی یا edge) است که در آن صورت سامسونگ تفاوت قیمت را به شما پرداخت می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

اگر تعریف دیوانگی این باشد که یک کار یکسان را بارها انجام دهیم و انتظار نتیجه متفاوت داشته باشیم، رفتارهای شرکت سونی در عرصه گوشی هوشمند ممکن است به نوعی دیوانگی باشد. هر شش ماه یکبار این شرکت یک محصول جدید معرفی می کند به این امید که بتواند تاثیری بر صنعت موبایل بگذارد. اما همه آن ها "خوب" ارزیابی می شوند و نه در قیمت گذاری و نه در کیفیت و فناوری رقیبی برای محصولات برتر بازار نیستند. پس از سال ها چرخه تکراری احتمالاً باید تغییری در این روند ایجاد شود، که ظاهراً قرار است Xperia XZ وظیفه تغییر رویه را به عهده بگیرد. اما این گوشی نیز مشابه مدل های قبلی است، به طوری که یکی از منتقدان آن را "700 دلار برای ناامیدی" نامیده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

به گزارش ونچر بیت، به نقل از تحلیلگر مشهور مینگ چی هو، آیفون قرار است دو رنگ جدید را در تلفن همراه خود به نمایش بگذارد. قبلا در مورد رنگ سیاه مات (Space Black) شنیده بودیم اما به تازگی رنگ سیاه براق (Piano Black) هم به آن اضافه شده است. این تصاویر از منبع اپل عرب منتشر شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

مدت زمان کمی نیست که منتظر رونمایی از سری جدید و مقرون به صرفه شیائومی هستیم. با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر به بیرون ازشبکه درز کرده است ، گوشی ردمی 4 موفق به کست صدور گواهینامه های لازم شده است.
بر اساس اطلاعات اولیه ، این گوشی باید با پردازنده کوالکام Snapdragon 625 ، تولید شده باشد. البته داده های بدست آمده هنوز تایید نشده است اما به تازگی این گوشی در فهرست محصولات سایت چینی TENAA قرار گرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

سامسونگ مدل جدیدی از تبلت های خود با نام Tab A 10.1 را عرضه خواهد کرد، به گفته کارشناسان پیشرو در بازار آمریکا و اروپا، هزینه این تبلت در سری تبلت هایی با هزینه متوسط قرار می گیرد. قلم منحصر به فرد دستگاه از نوع 5 Penو تلبت به عنوان مکمل در دسته شناته شده گلگسی تب A، جای خواهد گرفت.
کمپانی کره جنوبی سامسونگ، متخصص در لوازم الکترونیکی مصرفی، بر روی ساخت کامپیوتر های جمع و جور و قابل حمل تاکید دارد. دستگاه جدید - قرار است، مدل جدید سال 2016 این کمپانی باشد. دستگاه قابلیت اتصال به وای فای و اپراتور های تلفن همراه را خواهد داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

Xiaomi ردپای Huawei را در ارائه ی پشتیبانی برای کارت های حمل و نقل دنبال می کند.
Xiaomi و UnionPay در چین به یکدیگر پیوسته اند تا بتوانند Mi Pay در چین را راه اندازی کنند، یک روش کاملا جدید به منظور پرداخت به وسیله ی تلفن های هوشمند Xiaomi .
Mi Pay به کاربران اجازه می دهد تا برای خریدهای خود به وسیله ی تلفن های هوشمند و در کنار کارت های اعتباری خود از 20 بانک شناخته شده به پرداخت پول بپردازند، که همگی در اپلیکیشن Mi Wallet جای داده شده است. این بانک ها شامل بانک چین، بانک صنعنی و تبلیغاتی چین و بانک ساخت و ساز چین در میان سایر بانک ها میباشد.
Mi Pay همچنین از کارت های حمل و نقل عمومی نیز پشتیبانی می کند. و این اولین کاری نیست که انجام میدهد، اگرچه Huawei، عنوان اولین شرکت تلفن هوشمند در دنیا را برای خود حفظ کرده است که به پشتیبانی از تراکنش ها هم به وسیله ی کارت های بانکی وهم کارت های حمل و نقل عمومی به وسیله ی خدمات Huawei Pay خود میپردازد. در حقیقت، Huawei Pay پیش از این از بانک چین از همان ابتدا پشتیبانی می کرده است و حالا از UnionPay در چین نیز پشتیبانی می کند، و بنابراین به افزایش لیست خود به منظور پشتیبانی از 25 بانک پرداخته است.

ادامه مطلب