محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

به تازگی در اینترنت تصاویرو ویژگی های گوشی هوشمند نوکیا ارائه شده است. بنا به گزارشی محصول این کمپانی فنلاندی تا پایان امسال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
در بنچمارک Geekbench تا کنون دو دسته از ویژگی گوشی نوکیا منتشر شده اما هنوز هیچکدام از آن ها به مرحله تایید نرسیده اند.
این دستگاه، نوکیا 5320 نام دارد، دارای پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 2.27 گیگاهرتز و دو گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۵ شهريور

کمپانی شیائومی گوشی هوشمند خود به نام Redmi Note 4 را رونمایی کرد. این فبلت پرچمدار جدید با قیمت مقرون به صرفه اقتصادی عرضه خواهد شد.
بدنه این دستگاه تمام فلزی بودی و مانند آیفون 6s دارای نوار پلاستیکی در قسمت آنتن می باشد. گفتنی است گوشی جدید دارای پردازنده قدرتمند مدیاتک هلیو ایکس 20 و 10 هسته ای می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۵ شهريور

به روز رسانی گوشی های هوشمند سامسونگ Galaxy Grand Prime در خدمات بنچمارک GFXBench قرار گرفت. در حال حاضر این بروز رسانی در مدل های بازه SM-G532F در این پایگاه قرار گرفته است.
مانند مدل های قبلی، این دستگاه تا کنون هیچ گونه بروز رسانی را دریافت نکرده است.این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی، 2 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 5 و 8 مگاپیکسلی و یک پردازنده MediaTek MT6737T می باشد و بر روی سیستم عامل اندروید 6 مارشملو در حال اجرا میباشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

ما یک صندلی کوچک در MIT دیده ایم که می تواند خود را سرهم کند، اما حالا آزمایشگاه مسئول این آزمایش دلپذیر است و تمرکز خود را بر روی پروژه های پیچیده تر قرار داده اند: تلفن هایی که به خودی خود سرهم میشوند. به ویژه آزمایشگاه مونتاژکننده ی MIT در حال بررسی این مسئله است که چگونه مجموعه ای از اجزای به درد بخور را در یک محیط چرخنده در کنار یکدیگر قرار دهند تا به یک تلفن کامل تبدیل شود، Fast Company به گزارش این مسئله پرداخته است. این یک مفهوم دشوار برای به زبان آوردن است، پس ویدیویی از این مفهوم را در زیر مشاهده کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

بنا به گزارش رویترز، سامسونگ می خواهد به طور رسمی گوشی های بازسازی شده (refurbished) را به فروش برساند. این اتفاق حتی ممکن است همین سال آینده میلادی رخ دهد. در این صورت گوشی های گلکسی S و گلکسی نوت با یک تخفیف به مشتریانی که نمی توانند آن ها را با قیمت اصلی بخرند، فروخته خواهد شد. بیشتر این گوشی های بازسازی شده از برنامه ارتقای یکساله این محصولات تامین خواهد شد، که در کشورهایی مثل آمریکا و کره جنوبی به طرفداران خیلی مشتاق امکان می دهد به سرعت گوشی خود را با جدیدترین مدل تعویض کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

به گزارش نوکیا پاوریوزر؛ مدیر چینی بخش تولید نوکیا؛ مایک وانگ اظهار کرد که این شرکت قصد دارد تا گوشی جدید هوشمند این کمپانی، در سه ماهه چهارم سال 2016، عرضه کند.
مایک وانگ همچنین اشاره کرد که عرضه این گوشی هوشمند جدید ممکن است به دلایلی مانند عملیات توسعه و آزمایش دستگاه به تعویق بیفتد.
در حال حاضر، دستگاه های تلفن همراه تحت نام تجاری نوکیا در شرکت HDM Global و کارخانه Foxconn تولید می شوند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

طبق اخبار منتشر شده از منابع اطلاعاتی اپل، این کمپانی برای تولید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از تامین کنندگان آسیایی خود درخواست تخفیف کرده است.
به گفته کارشناسان، کاهش تقاضا برای محصولات اپل ، ممکن است بر روی سیاست های قیمت گذاری این شرکت تاثیر مستقیم داشته باشد. در حال حاضر یمت گوشی های اپل رو به کاهش است. این کمپانی با کاهش قیمت آیفون 5S موفق به افزایش فروش این مدل گوشی خود شد. در این راستا، نمایندگان این شرکت تصمیم گرفته اند تا هزینه های مدل های جدید این کمپانی را کاهش دهند، تا بتوانند خریداران بیشتری را جذب کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

از یک دوربین سوم برای اسکن کردن عنبیه نیز برخوردار است.
iFixit ، به عنوان نابودکننده ی معروف گدجت ها برای کمک به تمام افراد محسوب می شود، و به ویران کرد و شکافتن تمام مجموعه ی Samsung Galaxy Note 7و ابزار آن به منظور بیرون آوردن تمام اجزای آن پرداخته است. به دنبال بررسی این تیم به منظور مشاهده ی تمام اجزای داخلی این تلفن، آن ها قطعات مهر و موم شده ی بسیاری را پیدا کردند که ضدآب بودن این دستگاه را ثابت می کند. اگر به یاد داشته باشید، این تلفن در IP68 رتبه بندی شده است، که بدین معناست که می تواند تا 30 دقیقه در زیر آب به عمق 5 فیت دوام بیاورد. این کالبدشکافی همچنین آشکار کرد که این شرکت به این رتبه، به وسیله ی محافظت از جک هدفون این دستگاه به کمک یک درزبند مهروموم شده دست پیدا کرده است، بلندگوها از چندین لایه از مواداولیه تشکیل شده اند و جای مخصوص مداد S آن با مقداری زیادی از چسب در مقایسه با سایر قطعات پر شده است.

ادامه مطلب