محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

تعداد زیادی از مشتریان در مورد قطعات شکسته شده و مشکلات تلفن در LG G5 شکایت کرده اند و گفته اند که تلفن های قطعه ای به اندازه ای که به نظر می رسد عالی نیستند.
یکی از کاربران Reddit (دارای صلاحیت از جانب اندروید) گفته است که او چهارمین قطعه ی دوربین Plus خود را تهیه کرده است و کاربر دیگری گفته است که او ششمین G5 خود را خریده است.
مشکلات معمول ظاهرا، دکمه ی Power شکسته شده، بلندگوهای از کار افتاده، و مشکلاتی از قبیل شکاف های کوچک که در آن بخش هایی از باتری های برداشتنی به قسمت بالایی تلفن برخورد می کنند، می باشد.
ما هیچ یک از این مشکلات را در زمان مرور G5 در ماه مارچ متوجه نشدیم. ما گاهی اوقات می گوییم که G5 قطعه ی Cam Plus را شناسایی نمی کند، اما تنها دلیل آن این بود که به اندازه ی کافی در جای خود محکم نبوده است.
این فاصله، یک تصمیم گیری در طراحی بود که بر روی تمامی تلفن های G5 تاثیر خود را گذاشت. این یک نقض نیست، اما به عنوان یک آرایش ضعیف از جانب طراحان LG محسوب می شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

طبق آخرین برنامه ریزی های کمپانی میزو ، این شرکت قصد دارد گوشی جدید خود را به نام میزو پرو 7 را تا تاریخ 3 سپتامبر به صورت رسمی در بازار عرضه کند.
حال تصاویری از این گوشی جدید به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد پرچمدار این کمپانی دارای صفحه نمایش منحنی می باشد واما وجود ماژول دوربین دوگانه هنوز در هاله ای از ابهام است.
این اولین سری عکس هایی است که از این گوشی در فضای مجازی منتشر می شود و در آن گوشی تنها از زاویه مقابل نمایان است در نتیجه نمی توان در مورد دوربین آن تصمیم گرفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

مایکروسافت بروز رسانی نسخه Windows 10 Mobile Anniversary را برای گوشی های موبایل آغاز کرده است.
در تاریخ 2آگوست ، ویندوز نسخه نهایی Mobile Anniversary 10 را برای رایانه ها منتشر کرد، با این حال، به روز رسانی آن برای گوشی های هوشمند به تعویق افتاد. تنها پس از 2 هفته ، مایکروسافت شروع به توزیع ویندوز 10 موبایل Annviversary نموده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

کمپانی تجاری تسلیحاتی معروف روسی، "کلاشینکف" به تازگی محافظ بدنه تاکتیکی را برای آیفون 6 / 6S با نام Lunatik تولید کرده است. این محافظ جدید گوشی آیفون را از گزند آب، گرد و غبار و آسیب های مکانیکی در امان می دارد.
بسیار مقاوم
این محافظ دارای قاب فلزی می باشد و اتصالات آن با پیچ و مهره است. این محافظ در مورد آسیب الکترونیک ناشی از اثرات جانبی هشدار می دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

بر اساس نظرات پیرامون گوشی بعدی اپل و نیز گوشی Moto Z، عموم افراد از حذف پایه 3.5 میلی متری هدفون چندان راضی نیستند. با این حال، اینتل و شرکایش این اقدام را تحسین کرده اند. در وبلاگ توسعه دهندگان اینتل، رحمان اسماعیل و براد ساندرز که دو تن از معماران شرکت اینتل هستند، توضیح داده اند که USB نوع C استاندارد مناسبی برای دریافت صوت است.
USB نوع C در گلکسی نوت 7، وان پلاس 3 و تعداد دیگری محصولات وجود دارد. در این میان Moto Z ساخت شرکت موتورولا تنها گوشی است پایه قدیمی هدفون را حذف کرده و تنها پورت USB دارد. با این حساب کاربران می توانند از اتصال بیسیم، اتصال یو اس بی یا در نهایت از مبدل پورت 3.5 میلی متری به یو اس بی استفاده کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

شرکت ال جی به تعداد محدودی از کاربران نسل پنجم موبایل (5G)، امکان استفاده از نسخه جدید سیستم عامل اندروید به نام نوقا (Nougat) را می دهد. این تعداد که در واقع تنها 2000 نفر از کاربران این شبکه است، درصد ناچیزی از کاربران اندروید در سراسر جهان به شمار می آید. ضمناً اگر می خواهید یکی از این 2000 نفر خوش شانس باشید، باید در کشور کره جنوبی سکونت داشته باشید. بدین منظور لازم است نرم افزار پیش نمایش سیستم عامل جدید را از نسخه محلی گوگل پلی دانلود کنید. پس از انجام این کار، نظرات خود را به این شرکت بفرستید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

تاسیس شده توسط جان اسکولی، Obi Worldphone بر روی طراحی و توان مالی آن تمرکز کرده است.
Obi Worldphone توانسته است توجهات بسیاری را در زمانی که تولید اولین تلفن هوشمند خود را در سال گذشته در همین موقع اعلام کرد را به خود جلب کند. طبعا با وجود مدیرعامل سابق اپل در بین بنیان گذاران این اتفاق می افتاد اما ریسک جدید جان اسکولی در کسب و کار تولید دستگاه های مقرون به صرفه تر است، که دقیقا در قطب مخالف طیف آیفون قرار دارد. حالا با حرکت رو به جلو در خاورمیانه، آسیای جنوبی و اخیرا در آمریکای لاتین، Obi Worldphone توانسته است به گسترش دسترسی خود به انگلستان با MV1 99 پوندی بپردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۹ مرداد

منبع چینی در وب سایت PCOnline.cn اولین عکس با کیفیت آیفون 7 پلاس با رنگ آبی تیره را منتشر کرده است. البته ممکن است این رنگ جایگزین نسخه خاکستری آیفون شده باشد و یا اینکه رنگ آبی تیره نیز به سری رنگ های محصولات کمپانی اپل اضافه شده است.

ادامه مطلب