محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

شرکت وی کی ورلد به تازگی از گوشی منحصر به فرد خود رونمایی کرده است این گوشی موزیک پلیر تابحال همتایی در بازار های جهانی نداشته است و کارشناسات آن را بزرگ ترین نمونه در میان نمونه های حاضر در بازار می دانند.
گزارش شده است این گوشی 25 تا 35 میلی متر بزرگتر از دیگر رقیبان خود است.
علاوه براندازه، بلند گوهای این گوشی دارای بیس خوبی است زیرا خود دارای یک ساب ووفر قدرتمند است. ضخامت بدنه T38.7 میلی متر است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

در حاشیه برگزاری یکی از بزرگترین نمایشگاه های سال در برلین، کمپانی تی پی لینک از محصولات خود رونمایی کرد. محصول جدید این کمپانی در سری گوشی های Neffos قرار می گیرد. و به نام های X1 و X1 Max عرضه خواهند شد.
هر دو دستگاه دارای بدنه فلزی قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ هستند که تا لبه ها امتداد دارد فاصله آن تنها 0.6 میلیمتر است.
X1 Max دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، همانند سامسونگ است. صفحه نمایش از تصاویر فول اچ دی پشتیبانی می کند. دوربین اصلی با همکاری شریک تجاری یعنی سونی، 13 مگاپیکسل است. دارای 3 گیگابایت رم می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

گوشی جدید کمپانی سونی که در نمایشگاه برلین رونمایی شده است Xperia XZ نام دارد. از جمله مزایای این دستگاه، پردازنده کارآمد و یک دوربین با کیفیت بالا است.
صفحه نمایش 5.2 اینچی، منحنی فول اچ دی می باشد.دستگاه دارای پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 820 و 3 گیگابایت رم است.
از این گوشی هوشمند دو نوع بر اساس ظرفیت حافظه داخلی وجود دارد. اولین گوشی تک سیم کارته و حافظه داخلی 32 گیگابایت و گوشی دوم 2 سیم کارته با 64 گیگابایت حافظه می باشد. ظرفیت باتری 2900 میلی آمپر است. ویژگی دیگر این گوشی صفحه نمایش نسبتا بزرگ با رزولوشن بالا و تکنولوژی شارژ سریع و حالت STAMINA است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

این تبلت ها همچنین دارای بلندگوهای استریو با گواهی نامه ی Harman Kardon می باشند.
Huawei تنها با داشتن چندین تلفن هوشمند به IFA سرنزده است، بلکه از یک محصول جدید نیز رونمایی کرده است. به دنبال تلاش های بسیار بلندپروازانه ی شرکت برای دستگاه های سطحی از جمله MateBook ، ما به تبلت های استانداردتری با وجود MediaPad M3 رسیده ایم که امروز معرفی شده اند. همانطور که از اسم آن پیداست، سخت افزار آن به شکل به خصوصی برای مصرف رسانه ای در نظر گرفته شده است، و به نمایش صفحه نمایش 8.4 اینچی 2560 x 1600 خود، بلندگوهای استریوی Harman Kardon و پشتیبانی صوتی با کیفیت بالا می پردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

هر چیزی که به افزایش فروش این شرکت کمک کند.
سال گذشته ما با تلفن هوشمند One A9 سطح متوسط HTC بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم: آن یک تلفن با ظاهر مناسب و کیفیت ساخت عالی و عمرباتری بسیار خوب بود، به علاوه یکی از اولین گوشی هایی بود که با اندروید Marshmallow تحویل داده می شد. ظاهرا از این مسئله به خوبی استقبال شد که HTC تصمیم گرفت به عرضه ی یک مدل دیگر به پیروی از آن بپردازد. یک مدل جدید و مقرون به صرفه تر یعنی A9s که از ویژگی هایی مانند طراحی متالیک مشابه مدل قبلی، به علاوه ی همان حسگر اثرانگشت در قسمت جلوی گوشی برخوردار است، با وجود تغییرات زیبایی شنایی که در آن رخ داده است، قسمت خروجی صدای آن کوتاه تر است، حسگر نزدیکی آن در وسط قرار گرفته است و لوگوی HTC قرار گرفته شده در جلوی گوشی، برداشته شده است. دوستان با دقت، متوجه خواهند شد که صفحه نمایش قدیمی 5 اینچی 1080p AMOLED در حال

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

عکس های گرفته شده با دوربین های لرزان برای فیلم های ترسناک و صحنه های اکشن فیلم های Jason Bourne عالی هستند، اما برای تعطیلات خانوادگی و گرفتن ویدیو، به سطح ایده آل نیز نمی رسند. با اضافه شدن آخرین محصول DJI به خط تولید محبوب تلفن های دستی آن، شما قادر خواهید بود تا به اجرای ثبت کردن لحظات و حرکات همانند یک عکاس حرفه ای بپردازید.
DJI از موبایل Osmo جدید خود در IFA در برلین پرده برداری کرد، که همانند محصول قبلی خود کار می کند، و بسیار ما را تحت تاثیر قرار داده است. به جای استفاده از تلفن خود به عنوان یک نمایاب برای دوربین های 4K قابل حمل، این موبایل از تلفن شما به عنوان یک دوربین استفاده می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

به احتمال زیاد، بررسی های انجام شده ادعا می کنند که باتری تلفن ممکن است منفجر شود.
اگر قصد داشتید تا یک Galaxy Note 7 را خریداری کنید، شاید بهتر باشد بلافاصله بر روی خریدن آن، حساب نکنید، سامسونگ به رویترز گفته است که آن ها تحویل آخرین تلفن های هوشمند را به دلیل آن چه که "آزمایش کیفیت" نامیده اند، به تاخیر انداخته اند تا بتوانند به تایید "کیفیت محصول" بپردازند. آن ها نگفته اند که نگران چه چیزی هستند، اما گزارش هایی در مورد انفجار باتری تلفن در زمان شارژ شدن آن ارائه شده است. سامسونگ ممکن است در حال بررسی این مسئله باشد تا متوجه شود که آیا آتش گرفتن باتری نتیجه ی نقض سیستماتیک بوده و یا تنها چندین حادثه ی انگشت شمار این چنینی رخ داده اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

کمپانی آلکاتل نیز مانند همه توسعه دهندگان جهانی در نمایشگاه لوازم الکترونیک و خانگی برلین شرکت کرده است.
طبق جدید ترین خبر منتشر شده از این نمایشگاه این کمپانی گوشی هوشمند جدید خود را از جنس شیشه و فلز ارائه داده است، البته با توجه به ویژگی های مثبت گوشی قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.
ویژگی ها
گوشی آلکاتل Shine Lite دارای صفحه نمایش منحنی شیشه ای 2،5Dو پوشش چربی گریز می باشد. زاویه دید خوب وضخامت آن تنها 7.45 میلی متر است. علاوه بر برنامه های کاربردی مفید در این گوشی، دارای دوربین زاویه باز و یک اسکنر اثر انگشت در پانل پشتی است.

ادامه مطلب