محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ شهريور

یک صفحه لمسی ثانویه برای MBP ، ویژگی های بیشتر برای مداد آیپد و یک صفحه نمایش مستقل 5K .
در حالی که برای دیدن آیفون بعدی در تاریخ 7 سپتامبر آماده می شویم، مارک گورمن از Bloomberg مجموعه ی دیگری از شایعات را در مورد آیپد اپل و برنامه های مک برای ما به همراه آورده است. با توجه به منابع در اختیار او، در کنار مانیتور مستقل 5K آن، این شرکت در حال کار کردن با LG است(همین مسئله می تواند به پیشی گرفتن صفحه نمایش 21:9 که به تازگی اعلام شده است منجر شود) و قدم بعدی برای iMacs برخورداری از گزینه ی AMD GPUs می باشد، در حالی که انتظار می رود Macbook Air از یک USB-C برخوردار باشد که می تواند به تقلید از Macbook اخیر بپردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ شهريور

یکی از منابع چینی با نام MacOtakara ، به تازگی عکس هایی از سری جدید آیفون منتشر کرده که قرار است تا مدتی دیگر رونمایی شود . در یکی از این عکس ها درپوش قسمت سیم کارت این گوشی را با پنج رنگ مختلف نشان می دهد. یکی از این رنگ ها مشکی براق است.
آیفون دوباره سیاه می شود
منابع آگاه می گویند که این رنگ سیاه براق است. در ابتدا تصور می شد که آ به جای این رنگ ازخاکستری، استفاده شود، اما گویا تولید کننده تصمیم گرفته است تا این رنگ محبوب را عرضه کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور

عکس هایی از گوشی آیفون 7 پلاس در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. این تصاویر گوشی جدید آیفون 7 را از تمام جهات نشان می دهد.
تغییرات
نمای خارجی آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون s 6Plus ، سه تفاوت اساسی دارد:
دوربین اصلی دوگانه است.
نزدیک تر شدن خطوط پلاستیکی آنتن به لبه گوشی
عدم وجود پورت جک 3.5 میلیمتری و جایگزین آن بلندگوی ثانویه می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور

رنگ آن صورتی نیست و rose gold هم نیست بلکه pink gold است.
پیش از این یک رنگ انحصاری در کره ی جنوبی تولید شده بود، اما سامسونگ در حال عرضه ی تلفن های هوشمند فوق العاده ی Galaxy S7 و S7 Edge خود در رنگ Pink gold در امریکا می باشد.
این دو تلفن مدل بالای سامسونگ تنها در Best Buy موجود می باشند. به عنوان پاداش، خریداران می توانند یک جایزه ی 150 دلاری از Best Buy را به همراه این تلفن دریافت کنند.
البته این ویژگی ها بد نیستند، شما می توانید یک کارت microSD با ظرفیت بالا را خریداری کنید تا حافظه ی داخلی خود را تا 32GB افزایش دهید و یا یک هدست واقعیت مجازی انتخاب کنید. این به معنای دریافت ویژگیهای اضافی به صورت رایگان است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

آیا تا به حال از آن استفاده کرده اید؟
گوگل شاهد پیشرفت چشمگیر اپلیکیشن دستیار دستگاه های محلی خود است که به جهت یابی درون و بیرون تلفنهای به خصوص کمک می کند. این به معنای داشتن ابزاری مانند Speed test ، تنظیمات برای ذخیره ی باتری و پشتیبانی های تکنولوژیکی زنده است که در کنار وب سایتی با نکات و حقه های مختلف ارائه می شود. دوستانی که به وسیله

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

اپل قابلیت های زیادی برای جلوگیری از دزدی یا کاهش خسارت گوشی ها انجام داده است، نظیر قابلیت "گوشی من را پیدا کن" یا الگوریتم رمزنگاری که اگر چند بار رمز ورود گوشی اشتباه وارد شود آن را قفل می کند. حال این شرکت قابلیت جدیدی را نیز ثبت اختراع کرده است که طبق آن ویژگی های بیومتریک دزدان نظیر اثر انگشت به سرور مرکزی فرستاده می شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

کارشناسان گروه فن آوری Blancco ، مشکل ساز ترین گوشی های هوشمند را طی بررسی هایی طبقه بندی کرده اند. مشخص شد که گوشی آیفون دارای مشکلات عدیده ای برای کاربرانش است و از طرفی دیگر گوشی های اندرویدی در رتبه های بعدی این دسته قرار دارند.
مشکلات گوشی های آیفون دو برابر بیشتر است
درصد خرابی گوشی های هوشمند اپل در سه ماهه اول سال 2016 25٪ بود و این میزان در در سه ماهه دوم به 58٪ افزایش یافته است. کاربران بیشترین مشکل این گوشی را باگ هایی در سیستم عامل iOS عنوان می کنند و یکی از این مدل های پر دردسر،آیفون 6S بوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

شرکت سامسونگ از سیستم عامل Tizen که تاکنون تنها در چند گوشی و ساعت هوشمند محدود استفاده شده است، برای ساخت یک گوشی جدید به نام Z2 استفاده می کند. این تولید کننده گوشی عقیده دارد پلتفرم متن باز تیزن می تواند برای گوشی های رده متوسط در مناطق در حال توسعه کاربرد داشته باشد. گوشی جدید حدود 68 دلار قیمت داشته و از فناوری نسل چهارم موبایل پشتیبانی می

ادامه مطلب