محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

با ارائه گزارش مالی HTC در سه ماهه دوم سال 2016 نتایج ناامید کننده ای برای این کمپانی بدست آمده است بر اساس این آمار، درآمد این شرکت تقریبا دو برابر نسبت به سال قبل، کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش، HTC در سه ماهه دوم ((2016 فقط 598 میلیون دلار به دست آورده واین در حالی است که در سال گذشته در همین دوره، این رقم 1.07 میلیارد دلار بوده است.
با توجه به این گزارش مالی تا 30 ژوئن این کمپانی 133 میلیون دلار از دست داده است. و البته محصولات جدید مانندHTC 10 و عینک واقعیت مجازی HTC Vive نیز نتوانستند این شرکت را از حالت رکود نجات دهند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

یکی از 3 مدیر اصلی کمپانی سامسونگ در خبری اعلام کرد که تحلیلگران Strategy Analytics با بررسی و تجزیه تحلیل گوشی های موجود در بازار در نیمه اول سال 2016 لیستی از گوشی های هوشمند محبوب را منتشر کرده اند.
سه برنده
پیشرو در فروش جهانی سامسونگ گلکسی S7 Edge، با فروش حدود 13.3 میلیون گوشی هوشمند انتخاب شده است.به گفته تحلیلگران، این تلفن به راحتی با دارا بودن صفحه نمایشی منحنی به گوشی محبوب تبدیل شده است. در رده دوم این گوشی ها Samsung Galaxy J2 که دارای ویژگی های برتری نسبت به رقبای خود می باشد و موفق به فروش 13 میلیون دستگاه شده است و رتبه سوم متعلق به Galaxy S7 با صفحه نمایش تخت است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

به گزارشی از وب سایت رسمی این شرکت ، گوشی جدید سامسونگ در تاریخ 2 آگوست رونمایی شد این گوشی دارای امتیازی منحصر به فرد آن هم دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت عکس برداری حرفه ای و تکنولوژی Dual Pixel است.
در این گوشی دوربین مانند دو مدل پرچمدار دیگر سامسونگ Galaxy S7 و S7 edgeاست. سنسور دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی که برای فوکوس بهتر از پیکسل دو بخشی تشکیل شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ مرداد

که به مجموعه ی ارزان قیمت و سرزنده ی Honor 5 پیوسته است.
Honor ممکن است به عنوان برند فرعی Huawei محسوب شود، اما قطعا امروز توانسته است به نقطه ی عطف خود دست پیدا کند. آن ها به معرفی Honor Note 8 پرداخته اند، یک غول بالاتر از سطح متوسط که می تواند در سطح Xiaomi’s Mi Max قرار بگیرد. نقطه ی عطف آن بدون شک صفحه نمایش 6.6 اینچی، 2560 x 1440 آن می باشد که هم بزرگتر و واضح تر از رقیب Xiaomi خود می باشد و هم به وضوح برای افرادی ساخته شده است که تلفن های هوشمند آن ها ممکن است به عنوان تنها وسیله ی محاسباتی آن ها محسوب شود. شما یک تنظیمات دوربین عجیب و غریب مانند Huawei P9 را در اختیار نخواهید داشت (تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت سازی در پشت گوشی وجود دارد). اما از یک پردازشگر هشت هسته ای P9’s Kirin 955 و همچنین یک حافظه ی 4GB ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، قابلیت خواندن اثرانگشت، یک باتری عظیم 4500 mAh و حافظه ی داخلی 32GB , 64GB و یا حافظه ی قابل توسعه تا 128GB برخوردار خواهید بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ مرداد

در ماه سپتامبر و حتی زودتر از تلفن Nexus Googl به بازار می آید. و به عنوان یک موفقیت برای تلفن عجیب و غریب V10 LG محسوب می شود، و از ویژگی های مشابهی همانند صفحه نمایش دوگانه، و دوربین سلفی دوگانه برخوردار است ( ویژگی های دیگر هنوز اعلام نشده اند). این اخبار بدین معناست که V20 به احتمال زیاد قبل از هر تلفن Nexus دیگری عرضه خواهد شد، که معمولا به عنوان اولین در میان آخرین سیستم عامل اندروید محسوب میشود. این می تواند به عنوان یک حرکت غیرعادی توسط گوگل محسوب شود، اما LG به تایید اخبار رسیده به دست Endgaget پرداخته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ مرداد

اگر حساب گوگل داشته باشید، چیزی بدتر از آن نیست که بفهمید یک دستگاه ناشناس به حساب کاربری شما متصل شده است؛ مخصوصاً اگر ایمیل هشدار را با تاخیر بخوانید و بدانید که آن فرد مدت ها قبل به حساب شما وارد شده است. حال در نسخه جدید اندروید، یک پیغام هشدار (نوتیفیکیشن) وقوع این رویداد را به شما اعلام می کند، و می توانید قبل از این که فرد مذکور (که احتمالاً یک هکر است) با حساب شما خرید بکند، رمز عبور را تغییر دهید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد

به گزارش اندروید سنترال؛ کمپانی چینی هوآووی دو تلفن هوشمند جدید خود را ارائه کرد. هر یک از این محصولات دارای ویژگی منحصر به فرد است . در محصول اول Honor Note 8 صفحه نمایش بدون فریم و 6.6 اینچی می باشد و محصول دوم Honor Play 5 با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و کمتر از 200 دلار خواهد بود.
Honor Note 8
ویژگی های این گوشی جدید تقریبا با Huawei P9 برابری می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد

به گزارش سایت گیزمو چاینا، گوشی شیائومی ام آی 5 را دارای نقص اساسی در ایمنی معرفی می کند . این سایت می نویسد باز هم شیائومی با مشکل دیگری روبرو است.
آیا این تصادفی است؟
جولای ماه غیر منتظره ای برای شیائومی بود، از یک طرف اعلام این گوشی به عنوان نمونه مقرون به صرفه و پرچمدار گوشی های و از سوی دیگر دومین انفجار باتری این گوشی گزارش شد.
عکس این گوشی توسط صاحب آن در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده اما تا کنون در مورد خسارت های ناشی از انفجار خبری منتشر نشده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند