محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

سامسونگ فروش گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 را به طور رسمی از 28 سپتامبر ازسر خواهد گرفت. این دستگاه تنها در کره جنوبی عرضه خواهد شد و هنوز تصمیمی در مورد عرضه این گوشی در کشور های دیگر اتخاذ نشده است.
"هفت" مایه تاسف
پس از آغاز فروش این گوشی هوشمند، کاربران از احتراق این گوشی در هنگام شارژ شکایت کردند، البته اگر چه این مشکل در کمتر از 1٪ از دستگاه ها به وجود آمد اما سبب خروج این مدل از بازار شد . خطوط هوایی بهمراه داشتن آن را در هواپیما ممنوع کردند و خود سامسونگ نیز از کاربران خواست تا در حد امکان از روشن کردن گوشی های خود خودداری کنند.
سپس اعلام شد برای کاربرانی که امکان بازگشت گوشی خود را برای تعمیر به کارخانه ندارند نسخه جدید نرم افزاری طراحی شده که به گوشی اجازه شارژ بیشتر از 60 درصد را نمی دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

کمپانی LeEco اعلام کرده که قرار است گوشی هوشمند خود را با نام LeEco Pro 3 تا تاریخ 21 سپتامبر عرضه کند. به گزارش خبرگزاری MyDrivers ، عکس هایی از این گوشی در دو نسخه در شبکه اجتماعی Weibo به نمایش گذاشته شده است.
ویژگی ها
مدل ها دارای حافظه، ظرفیت ذخیره سازی، ظرفیت باتری، اندازه صفحه نمایش، وضوح دوربین متفاوت می باشند. البته در هر دو این گوشی ها پردازنده Qualcomm Snapdragon 821 بکار برده شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

iFixit  همان کاری را با گوشی جدید اپل کرده که با مدل های قبلی انجام داده بود: آن ها را کالبدشکافی کرده تا مشخص شود درون این جعبه جادویی چه چیزهایی گنجانده شده است! ظاهراً آن قسمتی که قبلاً مربوط به جک 3.5 میلی متری هدفون بود، اکنون شامل موتور Taptic است که با این حساب این موتور خیلی بزرگتر از مدل 6 اس شده است. موتور تپتیک وظیفه ایجاد ویبره برای گوشی های اپل را به عهده دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

اگر شما نیز از خریداران گلکسی نوت 7 هستید که در انتظار برنامه سامسونگ برای تعویض این گوشی به سر می برید، ظاهراً قرار نیست دیگر زمان زیادی صبر کنید: برای بیشتر فروشگاه های آمریکا تعویض گوشی از روز 21 سپتامبر (یعنی اواخر شهریور) انجام می شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

این مورد احتمالا به تغییر فراخوان های رسمی منجر خواهد شد.
به روزرسانی: کمیته ی امنیت کالاهای مصرفی (CPSC) به اعلام یک فراخوان رسمی در مورد Galaxy Note 7 که حدود 1 میلیون دستگاه را تحت تاثیر قرار داده است، پرداخته است.
این فراخوان در مورد گوشی های Note 7 فروخته شده در تاریخ پیش از 15 سپتامبر می باشد، که بدون شک بر روی نحوه ی استفاده از دستگاه تاثیر داشته است. با توجه به CPSC ، سامسونگ 92 گزارش دریافت کرده است که بر اساس آن ها باتری های Note 7 بیش از حد داغ می شده است که 26 گزارش سوختگی و 55 گزارش از وارد شدن آسیب به این دستگاه ها وجود داشته است.
تلفن های تعویض شده در فروشگاه های آمریکا تا 21 سپتامبر موجود خواهند بود، سامسونگ اینگونه اعلام کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

Clear Sight یک مدول تکی به همراه دو دوربین می باشد.
پیشنهاد جدید Qualcomm با نام Clear Sight عرضه شده است و می تواند به قرار دادن دوربین های دوگانه در تلفن های اندروید بیشتری بپردازد. این یک مدول تکی است که پیش از این نیز در دو دوربین قرار داده شده و در عقب گوشی و الگوریتم تصاویر گرفته شده با نور کم نیز استفاده شده بود. با این وجود، سازندگان تلفن همراه می توانند به سادگی آن ها را وارد دستگاه های دیگر کنند به جای اینکه به توسعه ی آن در نوع خود بپردازند. این محصول شباهت زیادی به دوربین های دوگانه ی Huawei P9 دارد که با شرکت مهندسی Leica به جای iPhone 7 در زمینه ی Clear Sight همکاری داشته است که شامل یک حسگر تصویری سیاه و سفید می باشد. حسگر سیاه و سفید می تواند به گرفتن تصاویر بهتری در نور کم در مقایسه با دوربین های حساس در رنگ های دیگر بپردازد. بنابراین این تکنولوژی به ترکیب عکس های B&W که به وسیله ی یکی از دوربین ها گرفته شده است با یکی از دوربین هایی دیگر پرداخته است که رنگ های آن ها به وسیله ی دوربین های دیگر گرفته شده است که می توانند به نمایش بهترین ها از هر دو جهان بپردازند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

شرکت کره‌ای همچنان امیدوار است که با فراخوان عمومی بعدی، مشتریان بیشتری را به بازگرداندن دستگاه‌های‌شان تشویق کند.
با وجود ریسک‌ آتش‌سوزی و یا انفجار، بخش اعظمی از خریداران Galaxy Note 7 همچنان به استفاده‌ی خود از این دستگاه ادامه می‌دهند. از زمان اعلام دو هفته‌ی پیش شرکت کره‌ای، تنها ۱۳۰هزار مورد بازگشت دستگاه صورت گرفته‌ است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

به گزارش رسانه خبری چین بنا به اطلاعات تحلیلگر روزنامه پان جوتانا، کمپانی میزو قصد دارد گوشی های هوشمند خود را تا پایان سال جاری به بازار عرضه کند. این گوشی پرو 6 اس نام دارد و مجهز به پردازنده Helio P20 می باشد.
تحلیلگران اشاره می کنند گوشی جدید تا پایان پاییز سال جاری در یکی از نمایشگاه های چین عرضه میشود. پرو 6 اس میزو، دارای صفحه نمایش بزرگ اینچی و 4 گیگابایت رم با وضوح صفحه نمایش 2K خواهد بود، همچنین، به پردازنده Exynos 8890 گیگاهرتز 1.7مجهز است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند