محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ الکترونیک، پس از اصلاح مشکل ایمنی پرچمدار هوشمند خود، به عرضه رقابت در بازار تلفن همراه بازگشت.
تا چندی پیش خبر انفجار گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 7، در حین شارژ به خبری داغ در محافل خبری تبدیل شده بود، این امر سبب وحشت کاربران از محصول جدید این کمپانی شده بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

قیمت آیفون 7 در ایالات متحده 649 دلار است.
کارشناسان IHS مارکیت و هزینه های ساخن دستگاه و قطعات به کاربرده شده در این گوشی هوشمند را بدون توجه هزینه های مارکتینگ و نرم افزار های نصب شده برآورد کرده اند. نتیجه بسیار غیر منتظره بود:
آیفون 7، سه برابر گران تر از هزینه ساخت خود به فروش می رسد

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

کمپانی گوگل تاریخ رونمایی از محصول جدید خود را به نام پیکسل رسما اعلام کرد. این خبر طی گزارشی در کانال یوتیوب این برند تجاری منتشر شد. کمپانی زمان ارائه این گوشی را تاریخ 4 اکتبر عنوان کرده است.
گویا سازندگان قصد ندارند این مدل را در سری گوشی های نکسوس بگنجانند، با توجه به تصاویر منتشر شده، ویژگی های این دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال عبارتند از:

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

Lenova که مالکیت آن در اختیار شرکت Motorola قرار دارد، امروز به عرضه ی Moto E3 Power پرداخت، آخرین تلفن هوشمند مقرون به صرفه ی آن که برای بازار هند عرضه شده است. این تلفن هوشمند متوسط دارای یک صفحه نمایش مقاوم در برابر لکه، یک باتری با طول عمر یک روز کامل و بدنه ی ضدآب می باشد. قیمت آن 7999 Rs یا 120 دلار می باشد.
در کنار Moto E3 Power ، Motorola در حال بهبود بخشیدن به خط تولید تلفن های هوشمند خود برای هندی هایی میباشد که به دنبال خرید یک تلفن مقرون به صرفه هستند. Moto E3 Power با آخرین محصول عرضه شده ی Xiaomi’s Redmi 3s Prime و Lenovo’s Vibe K5 Plus در میان سایر محصولات رقابت می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

دوستان انگلیسی که دارای یک سامسونگ Galaxy Note7 هستید، بهتر است توجه کنید: سامسونگ به صورت رسمی به ارائه ی برنامه ی فراخوان خود برای دستگاه هایی پرداخته است که دارای باتری هایی معیوبی هستند که از قابلیت منفجر شدن برخوردارند.
این شرکت به پست کردن دستورالعمل هایی در این مورد پرداخته است که شما چگونه می توانید به تعویض Note7 خود با یک Note7 جدید بپردازید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

در بازار تلفن های همراه میزان ظرفیت باتری گوشی ها مسئله ای رقابتی است و تولید کنندگان این امر را به رخ یکدیگر می کشند. وجود یک باتری جادار که بتواند شارژ را برای مدت طولانی حفظ کند ارزش گوشی را دوچندان می کند.
در این میان کمپانی فیلیپس به تازگی گوشی جدیدی را به نام Xenium E570 معرفی کرده است که به گفته توسعه دهندگان این وسیله تا 139 روز به شارژ مجدد نیاز ندارد.
ظرفیت باتری 3160 –Philips Xenium E570 میلی آمپر ساعت است. البته این میزان ظرفیت کمی در برابر گوشی های هوشمند است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

گزارشات مربوط به منفجر شدن تلفن های هوشمند سامسونگ Galaxy Note 7 به یک فراخوان عظیم منجر شد. اما یکی از افرادی که این اتفاق برای او افتاده است، به تشکیل یک پرونده برای ارائه ی دادخواست پرداخته است.
بر اساس گزارشات به دست آمده از رویترز، این شکایت در روز جمعه به وسیله ی جاناتان استروبل پر شده است، یکی از کاربران فلوریدا که گفته است در تاریخ 9 سپتامبر، پس از اینکه Galaxy Note 7 بر اساس گفته ی او در جیب جلوی لباسش منفجر شده، دچار سانحه شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

شاید این مسئله بدین معنا باشد که این اپلیکیشن می تواند در آینده برای فرار کردن از موانع ترافیکی، بهتر به شما کمک کند.
موتورهای شهری به تجزیه و تحلیل ترافیک شهری و چگونگی حرکت مردم در اطراف شهر پرداخته اند. بنابراین، به طور طبیعی، با عقل جور می آید اگر این شرکت می توانست به ابزاری دست پیدا کند که به بهبود بخشیدن به شکل ظاهری نقشه های آن ها علاقه مند باشد. این همان جایی است که گوگل وارد میدان می شود. این غول تحقیقاتی توانسته است موتور شهری را تنها با هدف بهبود بخشیدن به نقشه ها، به میان بیاورد. پست اعلام شده به بیان این مطلب می

ادامه مطلب