محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

کارشناسان متخصص در زمینه گوشی های هوشمند Mobile Choice، گل سرسبد سامسونگ یعنی Galaxy S7 Edge را به عنوان برترین گوشی سال انتخاب کرده اند.
البته به گفته کارشناسان انتخاب برترین گوشی سال 2016 کار سختی بوده است. زیرا تولید کنندگان گوشی های هوشمند روز به روز در حال ارائه تکنولوژی های پیشرفته در محصولات خود می باشند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

عکس هایی از گوشی جدید کمپانی شیائومی به سایت های خبری درز کرده است. در حال حاضر هیچ کدام از ویژگی های که توسط کارشناسان در مورد این موبایل حدس زده شده به تایید شیائومی نرسیده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

سازمان تنظیم مقررات فدرالی به سرعت در حال تحقیق بر روی دلیل آتش گرفتن Galaxy Note 7 تعویضی در یکی از پروازهای خطوط هواپیمایی Southwest گرفته است. کمیسیون امنیت محصولات آمریکا نیز سریعا به دنبال دلایل وقوع چنین حادثه‌ای هستند.
طبق گزارشات منتشر شده، تمامی مسافران این پرواز، توانستند به‌طور سالم از آن خارج شوند. مسئولین این خطوط هوایی نیز برای آگاهی از دلایل رخ‌داد آن با Samsung و دیگر نهادهای ذی‌ربط ارتباط برقرار کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

به گزارش دیجی تایمز، کمپانی فاکسکان یکی از بزرگترین شرکای اپل، قرار است گوشی هوشمند خود را عرضه کند. طبق اخبار منتشر شده، این گوشی در وهله اول در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

به دنبال اعلام T-Mobile، شرکت AT&T نیز خبر پیش‌فروش پرچم‌دار جدید LG به نام V20 را از روز ۷ اکتبر و شروع تحویل از ۲۸ اکتبر را اعلام کرد. AT&T همچنین قیمت عرضه‌ی این گوشی را ۸۳۰ دلار تعیین کرده است. از طریق این اپراتور، LG V20 در آمریکا با هزینه‌ی ماهانه‌ی ۲۷.۶۷ دلار در ماه به مدت ۳۰ ماه عرضه خواهد شد. در طرحی دیگر، این گوشی به صورت پرداخت ماهانه‌ی ۳۴.۵۹ دلار به مدت ۲۴ ماه عرضه می‌گردد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

کمپانی وکوم به تازگی سری جدید تبلت خود را با نام MobileStudio Pro را رونمایی کرد. این اولین تجربه کمپانی برای تولید محصولی برای انجام کارهای گرافیکی بدون اتصال به کامپیوتر نیست. توسعه دهندگان این محصول را در واقع یک کامپیوتر تمام عیار به همراه یک قلم می دانند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

وب‌سایت معتبر سنجش کیفیت دوربین‌های گجت‌های مختلف، DxOMark، نتایج آزمایشات خود را بر روی سری گوشی‌های Pixel انجام داد و نتیجه‌ی حاصل نمره‌ی ۸۹، یعنی ۳ نمره بالاتر از iPhone 7 بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

سرانجام پس از انتظار فراوان، سری جدید گوشی‌های Google، این‌بار با نام Pixel رسما معرفی شدند.
اگر از طریق این وب‌سایت پیگیر اخبار این گوشی بوده باشید، متوجه می‌شوید که اکثر ویژگی‌های این گوشی پیش‌تر انتشار یافته و نشان‌گر درستی اطلاعات نشر یافته بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند