محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

کارشناسان کمپانی کره ای سامسونگ، تصمیم گرفته اند در محصول جدید خود از باتری کمپانی LG Chem استفاده کنند. کارشناسان هنوز هم مطمئن نیستند که واقعا چرا باتری گوشی گلکسی نوت 7 دجار احتراق می شد، اما اعلام کرده اند قرار است این بار از باتری ال جی در گلکسی 8 استفاده کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

Apple در لیست شرکت‌گنندگان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۷ قرار گرفته است. این خبر به آن دلیل عجیب است که Apple پس از حضور در Macworld 2009 در هیچ نمایشگاه دیگری حضور نداشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

برای اولین بار، تصاویری از گوشی هوشمند Meizu 6S، در فضای مجازی منتشر شده است. خبرگزاری های متعددی در صفحات خبری خود تاحدودی به بررسی این خبر پرداخته اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

۲ ماه پیش، Instagram از قابلیتی رونمایی کرد که بسیار مشابه Snapchat بود. این ويژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌های مورد نظرشان را در مدت زمانی محدود بین دوستان و دنبال‌کنندگان‌شان به اشتراک بگذارند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

کمپانی هوآوی، از تبلت جدید خود به نام هوآوی هانر پد 2 رونمایی کرد. سیستم عامل این تبلت، اندروید مارشملو 6.0 می باشد. این تبلت دارای رابط کاربری Emotion UI 4.1 است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

منابع آگاه تصاویری از گوشی جدید کمپانی شیائومی به نام Mi Note 2 در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده اند. نوت جدید شیائومی با طراحی کاملا جدید دارای قاب بسیار باریک دراطراف صفحه نمایش می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

کمپانی اپل، قصد دارد تا برای آیفون SE، جایگزین دیگری را معرفی کند. به تازگی در صفحه شبکه اجتماعی Weibo، اطلاعاتی منتشر شده که قرار است کمپانی اپل گوشی جدید خود را با صفحه 4 اینچی و نام آیفون 7 مینی، همراه با تبلت آیپد، تا بهار سال آینده عرضه کند.

ادامه مطلب