محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

به نظر می رسد کمپانی Apple قصد دارد، محصول جدید Pad Pro Mini را با تغییر نام تجاری، در ماه مارس ۲۰۱۷ ارائه کند. اگر چه این موضوع هنوز در مرحله حدس و گمان است اما کارشناسان و طرفداران iPad مشتاقانه منتظر عرضه رسمی این محصول هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

با وجود این واقعیت که مدت زیادی از عرضه Samsung Galaxy S7 در بازار می گذرد اما نمونه قبلی آن S6، در نوع خود گوشی محبوبی است. در حال حاضر این کمپانی تصمیم گرفته محصول Galaxy S6 را با قیمت 235 دلار در بازار به فروش برساند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

در شبکه های مجازی اخبار تایید نشده ای منتشر شده است و به این موضوع اشاره دارد که دیگر گوشی های هوشمندی با نام تجاری Lenovo عرضه نخواهد شد. به نظر می رسد قرار است این محصولات با نام جایگزین Moto به بازار عرضه شوند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

توسعه دهندگان پیام رسان WhatsApp در نهایت به انتظار میلیون ها کاربر برای افزودن ویژگی برقراری تماس ویدئویی، خاتمه دادند. البته گفته می شود این ویژگی در حال حاضر در حال تست است و کاربران با نصب نسخه 2.16.318 می توانند از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

در شبکه های مجازی و در آستانه معرفی محصول جدید کمپانی سامسونگ، اخباری منتشر شده که طبق آن ها احتمال می رود نام گوشی جدید این کمپانی Galaxy A7 خواهد بود و این دستگاه با شماره مدل SM-A720F عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

کمپانی Meizu، به طور رسمی از گوشی جدید Meizu M5 رونمایی کرد. این گوشی که جایگزین مدل Meizu M3 در بازار است، قرار است به صورت انحصاری برای بازار چین و چند کشور دیگر تولید شود.

ادامه مطلب