محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

چندی پیش کمپانی Apple نسل 7 گوشی iPhone را رونمایی کرد اما حال بحث بر سر این موضوع است که آیا نسل بعدی این گوشی نیز به ابزاری محبوب تبدیل خواهد شد یا خیر؟ مجله ریتینگ Nikkei در این مورد نوشته است، کمپانی Sharp توافقنامه ی همکاری را با شرکتی در آمریکای شمالی امضا کرده است و طی این توافق، این کمپانی قصد دارد صفحه نمایش OLED را برای محصول جدید Apple تامین کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

کمپانی سامسونگ به تازگی رنگ جدیدی را برای گوشی Galaxy S7 edge ارائه داده است. به نظر می‌رسد این رنگ یکی از جذاب ترین رنگ ها در سری گوشی های سامسونگ است. ابتدا شایعاتی در این مورد در فضای مجازی منتشر شده بود اما کمپانی سامسونگ امروز این خبر را رسما تایید کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

سازندگان کوچکترین گوشی هوشمند با نام Vphone S8 اعلام کرده اند که علاقه مندان هم اکنون می توانند این گوشی را سفارش دهند. قرار است تا این محصول با قیمت 35 دلار آمریکا به بازار عرضه شود. طراحی و توسعه کوچکترین گوشی هوشمند دنیا در کشور چین انجام شده است. طبق اخبار منتشر شده ابعاد این گوشی تنها 9.9 * 37.3 * 46.7 میلی مترو وزن آن فقط 30 گرم است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

شاید دوربین گوشی جدید Google Pixel فوق‌العاده باشد، اما کاستی‌های خود را هم دارد. کاربرانی که تاکنون از دوربین این گوشی استفاده کرده‌اند، گزارش وجود هاله‌ای از نور در لنز این گوشی در هنگام عکاسی در محیط با نور زیاد را گزارش کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

میزو یکی از شرکت های بزرگ فناوری در زمینه تولید گوشی های هوشمند، قرار است محصول جدید خود Pro 6s را در تاریخ 3 نوامبر به صورت رسمی رونمایی کند. البته این خبر هنگامی در رسانه ها درز کرد که مدیران این کمپانی برای مراسم رونمایی از محصول جدید خود، برای خبرنگاران دعوتنامه ارسال کردند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

گوشیMi Note 2 نسبت به Samsung Note 7 اساسا یک گوشی مقرون به صرفه با طول و عرض کمتر است. ماه گذشته Xiaomi مدل‌های Mi 5s و Mi 5s Plus را روانه بازار کرد، این در حالیست که شرکت مذکور پیش از آن با تولید دیگر مدل‌های خود همچنان در راس بازار قرار دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

گوشی هوشمند کمپانی BlackBerry که DTEK60 نامیده شده تاکنون هیچگونه معرفی رسمی نداشته است اما در شبکه های اجتماعی اخباری پیرامون رونمایی رسمی این محصول جدید در تاریخ 25 اکتبر به چشم می خورد.

ادامه مطلب