محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر

همانند کمپانی اپل که تصمیم گرفت جک هدفون 3.5 میلیمتری را از محصولات جدید آیفون 7 و 7 پلاس خود حذف کند، کمپانی های دیگری نیز در این مسیر قرار گرفته اند و قرار است در محصولات جدید خود از این آیتم استفاده نکنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

برند چینی Nomu، گوشی مقرون به صرفه ای را به نام Nomu S30 عرضه کرده است که گفته می شود دارای بدنه ضد آب و مقاوم می باشد. همچنین این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت بالا می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

منابع خبری پیش تر اطلاعاتی در مورد گوشی Nokia D1C، اولین گوشی که این کمپانی پس از بازگشت به بازار رقابت موبایل رونمایی کرده بود را در فضای مجازی منتشر کرده بودند. اما در حال حاضر مشخص شده که D1C یک گوشی نبوده بلکه یک تبلت است و ویژگی های آن در بنچمارک GFX ارائه شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

به گفته یکی از منابع خبری روسیه، به نقل از منبعی در دفتر مرکزی این شرکت، سامسونگ قصد دارد خط تولید گوشی هوشمند گلکسی نوت را متوقف کند. به گفته یک منبع ناشناس از دفتر مرکزی سامسونگ: " مدیر سامسونگ الکترونیک عنوان می کند، با توجه به اتفاقات پیش آمده و حوادث اخیر، شهرت نام تجاری گلکسی نوت به معنای واقعی کلمه نابود شده است."

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

در تلاشی برای راضی نگاه داشتن کاربران، Samsung می‌خواهد ۱۰۰ دلار اعتبار برای تعویض گوشی کاربران Note 7 به Galaxy S7 Edge و یا دیگر اعضای خانواده‌ی Galaxy در نظر بگیرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

روز گذشته اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید شارپ در فضای مجازی منتشر شد. گوشی همراه شارپ FS8005 با سیستم تک پردازنده اسنپ دراگون 430 و تنظیمات اولیه اندروید 7.0 عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۱ مهر

از آغاز امروز، Google سرویس Project Fi خود را به صورت طرح گروهی ارائه می‌کند. کاربران Fi می‌توانند تا ۶ نفر را بر روی یک طرح داشته باشند، و به ازای هر عضو جدید در ماه، ۱۵ دلار پرداخت کنند. این امر دسترسی نامحدود مکالمه، متن و حجم دیتای یک گیگابایت ۱۰ دلاری را در ماه در اختیار خواهد گذاشت.

ادامه مطلب