محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

کمپانی سامسونگ، خبر برنامه ریزی برای انتشار گوشی پرچمدار Galaxy Note 8 را در سال 2017 تایید کرد. جالب است بدانید که این کمپانی به تمامی هموطنان کره ای خود این نوید را داده است که پس از عرضه این محصول آنان می توانند گوشی های Samsung S7 و Samsung S7 Edge خود را با محصول جدید تعویض نمایند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ آبان

در اوایل سال جاری، کمپانی LG گوشی G5 را به بازار موبایل عرضه کرد. توسعه دهندگان ادعا می کردند که گوشی با دارا بودن طراحی ویژه می تواند در بازار رقابت محبوبیت بالایی را کسب کند اما واقعیت امر چیز دیگری بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

در اکانت رسمی ایوان بلاس کارشناس مشهور حوزه موبایل تحت نام مستعار evleaks، به تازگی اطلاعاتی در مورد محصول جدید کمپانی HTC منتشر شده است. در این گزارش آمده است که قرار است گوشی HTC Bolt با نام HTC 10 Evo در بازار جهانی عرضه شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان

کمپانی سامسونگ رسما از اولین گوشی خود با 6 گیگابایت رم رونمایی کرد. این گوشی Galaxy C9 Pro نام دارد. میزان 6 گیگابایت رم باید در گوشی Galaxy Note 7 لقب اولین را به خود اختصاص می داد اما با توجه به خروج آن از بازار، گوشی جدید این مولفه را دریافت کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

در هفته‌ای که صحبت‌های بسیاری در مورد کیفیت دوربین گوشی جدید Google یعنی Pixel صورت گرفت، گوشی دیگری با تمرکز بر عکاسی با نام Kodak Ektra رسما معرفی شد. این گوشی که در ابتدا در بریتانیا و اروپا عرضه خواهد شد، ۵۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. Ektra برای علاقمندان عکاسی طراحی شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

به نظر می رسد قرار نیست سریال دنباله دار گوشی های Galaxy Note 7 به این زودی ها تمام شود. برندی که با ایجاد ترس در اذهان عمومی، مدیران سامسونگ را به زانو در آورده است.

ادامه مطلب