محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

همانطور که در خبر ها به آن پرداختیم، نوکیا ممکن است تا پایان سال دو تلفن هوشمند جدید را به بازار معرفی کند. طبق اطلاعات منتشر شده از در Weibo، مدل هایی از این گوشی در اینترنت منتشر شده که البته برخی از منابع با رد این تصاویر ادعا می کنند صفحه نمایش این دستگاه 8.13 اینچی خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

کمپانی Sony قصد دارد در نمایشگاه لوازم و تجهیزات الکترونیکی مصرفی Consumer Electronics Show (CES) 2017 که در تاریخ 5-8 ژانویه برگزار می شود، دو گوشی هوشمند جدید خود را رونمایی کند. مشخصات این گوشی های هوشمند پیش تر در شبکه اجتماعی Weibo لو رفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

نمایندگان شرکت چینی Mpie اعلام کردند که این کمپانی قصد دارد محصول فبلت S12 را با طراحی زیبا، ظریف و قیمتی مقرون به صرفه را به بازار عرضه کند. همچنین در مورد تاریخ عرضه این دستگاه گزارشی منتشر نشده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

کمپانی Microsoft به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را با پردازنده قوی که در لپ تاپ و نوت بوک های این کمپانی استفاده می شد، مجهز کرده است. به گفته منابع خبری، طبق برنامه ریزی مدیران این شرکت، قرار است این محصول در سال آینده به بازار عرضه گردد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

در شبکه های مجازی تصاویر و اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند Nokia D1C منتشر شده است. بر اساس اطلاعات اولیه این گوشی قرار است تا سال 2017 در بازار داخلی چین به فروش برسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

مشخصات سخت‌افزاری گوشی Pixel و Pixel XL بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد، اما ویژگی مهم ضد آب بودن در آن دیده نمی‌شود. در حالی که گوشی‌های رقیب موجود در بازار همچون iPhone 7 و 7Plus و خانواده‌ی S7 شرکت Samsung، به راحتی می‌توانند در مقابل نفوذ آب در شرایط مختلف مقاومت کنند، Pixel و Pixel XL تنها در برابر گرد و غبار و مقدار کمی آب مقاوم هستند.

ادامه مطلب