محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

کمپانی گوگل به تازگی تصاویری از گوشی های جدید اچ تی سی پیکسل و پیکسل XL، جایگزین گوشی های نکسوس این کمپانی را در سایت خود منتشر کرده است. این تصاویر شایعات وجود یک آرم در پانل پشتی تلفن را تایید می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

کمپانی شیائومی قرار است که در تاریخ 27 سپتامبر از دو گوشی جدید خود به نام های، Mi5s و Mi5s Plus رونمایی به عمل آورد. توسعه دهندگان تیزری تبلیغاتی از این محصول ارائه کرده اند که نشان می دهد رنگ این گوشی براق است و مانند گوشی بلک جت آیفون 7 می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

صبح امروز، Sony قیمت و زمان عرضه‌ی جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند خود را منتشر ساخت. در حالی که از اپراتورهای طرف قرارداد صحبتی به میان نیامده است، مشتریان گوشی‌های آنلاک، می‌توانند از۲۵ سپتامبر و ۲ اکتبر، به ترتیب در فروشگاه‌های Best Buy و Amazon اقدام به خرید نمایند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

یک ماه پیش،کمپانی شیائومی به منظور کاهش قیمت گوشی های خود نسخه اولیه پرچمدار خود MI5 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت را ارائه کرد. در حال حاضر می توان دستگاه را با قیمت 240 دلار خریداری کرد.
البته قیمت اولیه این گوشی مبلغ 270 دلار بوده است که خرده فروشان چینی آن را به 240 دلار کاهش داده اند. این احتمال می رود که کاهش قیمت این گوشی ناشی از آمادگی مغازه ها برای استقبال از جانشین این گوشی باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر

نمایندگان کمپانی چینی LeEco، ویژگی هایی از محصول هوشمند این کمپانی به نام Le Pro 3 را عنوان کردند. آنان ویژگی منحصر به فرد محصول خود را عملکرد بالا و ظرفیت باتری آن می دانند.
پردازنده گوشی اسنپ دراگون 821 و با 6 گیگابایت رم می باشد. البته احتمالا نسخه دیگری از این گوشی با 8 گیگابایت رم نیز عرضه شود. گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و Full HD می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

قیمت فروش iPhone 7 32GB به نرخ ۶۴۹ دلار است. اما ساخت این دستگاه چقدر برای Apple هزینه در بر دارد؟
بر کسی پوشیده نیست که Apple همواره حاشیه سود متعادلی برای سخت‌افزارهای خود در نظر می‌گیرد. به دلیل آنکه این شرکت همواره در تلاش بوده است قیمت اجزا و مونتاژ دستگاه‌هایش را پایین نگاه دارد.
اما هزینه‌ی قطعات داخلی iPhone 7 چقدر است؟

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

این شرکت کره‌ای اعلام کرده است که پس از اعلام فراخوانی تعویض، ۲۶ مورد گزارش آتش‌سوزی Note 7 از مشتریان خود دریافت کرده است. طبق بررسی‌های صورت گرفته از جانب این شرکت، در ۱۲ مورد از ۲۶ مورد گزارش شده، اشکال از گوشی نبوده است. در ۷ مورد، دسترسی به آسیب‌دیدگان میسر نبوده است و در ۷ مورد باقی‌مانده، خریداران یا گزارش خود را لغو کرده‌اند و یا تنها گوشی را دور ریخته‌اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند