محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

کاخ سفید برای یکسال دیگر نیز قانون ممنوعیت فعالیت شرکت های مخابراتی چینی در ایالات متحده آمریکا را تمدید کرد.
دونالد ترامپ ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا قانون ممنوعیت فعالیت فروش و همکاری شرکت‌های مخابراتی چینی نظیر هواوی و زد تی ای در این کشور را که در ماه مه سال ۲۰۱۹ تصویب و اعلام شد، را برای یک سال دیگر نیز تمدید کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان می‌گوید «شواهد مستحکمی» دارد که نشان می‌دهند هکرهای وابسته به روسیه قصد نفوذ به ایمیل‌های شخصی او را داشته‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت

تویتر امروز اعلام کرد که ویژگی جدیدی را به نسخه آی او اس اپلیکیشن خود اضافه کرده که امکان شناسایی و مشاهده راحت‌تر ریتوییت‌های حاوی کامنت‌ها را که اغلب توییت‌کنندگان از آن بی‌خبر می‌مانند، فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت

فیس‌بوک گزارش اقداماتش درخصوص حذف کردن محتواهای ناسالم از این شبکه اجتماعی و اینستاگرام را منتشر کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دیتاهای منتشر شده از رشد بالای تعداد محتواهای ناسالم پاک شده در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ حکایت دارد بطوریکه از ۱.۶ میلیون محتوا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ به ۴.۷ میلیون محتوا در نخستین فصل سال جاری میلادی رسیده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش فارس، بریتیش تله کام بزرگترین شرکت مخابراتی انگلیس، قصد دارد با صرف هزینه بی سابقه ۱۲ میلیارد پوندی کل شبکه سیم مسی خود را جمع آوری کرده و شبکه فیبر نوری را جایگزین کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت

توییتر در آینده ریتوییت‌هایی که ارزش بررسی دارند را به کاربرانش اطلاع می‌دهد.
به نقل از انگجت، «جین مانچون وانگ» یکی از کاربران توئیتر که ویژگی های جدید اپلیکیشن را شناسایی می کند، به تازگی فاش کرده این پلفترم مشغول آزمایش قابلیتی است که تعداد ریتوئیت های فرد به ازای هر کامنت را نشان می دهد.
این قابلیت به طور کامل از بخش ریتوئیت جداگانه است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند