محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

به نوشته‌ی همکاران سیستم و به گزارش techchrunch؛ در حالی که ویروس کرونا تاثیرات فراوانی را روی اقتصاد جهانی برجا گذاشته است، یکی از حوزه‌هایی که همچنان رو به شکوفایی می‌رود خدمات رایانش ابری است. این امر شاید همان دلیلی باشد که رشد 59 درصدی خدمات پردازش ابری Azure در آخرین گزارش مالی مایکروسافت را باعث شده است و این شرکت پس از دریافت تاییدیه مربوط به مرکز سرمایه‌گذاری‌های خارجی نیوزیلند هم اکنون تصمیم گرفته است مرکز داده جدید خود را در این کشور تاسیس کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

به نوشته‌ی همکاران سیستم و به گزارش وب‌سایت venturebeat؛ شرکت گوگل در قالب بخشی از تلاش مداوم خود برای کاهش تاثیرات مخرب سرورهای رایانش ابری بر محیط زیست اعلام کرد پلتفرم جدیدی را توسعه داده است که با وجود پراکنده شدن هرچه بیشتر تعداد مراکر داده، میزان استفاده منابع انرژی جایگزین را به حداکثر می‌رساند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت

اپل از بازگشایی تدریجی فروشگاه‌های اپل استور خود در ایالات متحده و سایر نقاط جهان خبر داد.
شرکت آمریکایی اپل که بدون شک یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که قصد دارد بالغ بر ۲۵ فروشگاه اپل استور فعال در ایالات متحده آمریکا را در هفته جاری بازگشایی کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش فارس، به دنبال شکایت تعداد زیادی از کاربران گوشی های آیفون از اپل به علت کندکردن عمدی گوشی‌های قدیمی، این شرکت با پرداخت غرامت ۵۰۰ میلیون دلاری موافقت کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۷ ارديبهشت

فیس‌بوک قصد دارد با احداث کابلی به طول ۲۳ هزار مایل، سرویس اینترنت را برای ساکنان قاره آفریقا فراهم کند.
به نقل از دیلی میل، فیس بوک مشغول فعالیت روی طرح جدیدی است تا زیربنای کابل اینترنتی به طول ۲۳ هزار مایل را فراهم کند. هدف از این پروژه ارائه سرویس اینترنت پرسرعت برای ۱.۳ میلیارد ساکن قاره آفریقا است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

اپل به تازگی اعلام کرد که پشتیبانی از برخی از محصولات خود نظیر مک‌بوک و آیپاد ‌تاچ را به طور رسمی خاتمه داده و محدود کرده است.
بر اساس اخبار و گزارش های منتشر شده در وبسایت اپل اینسایدر، شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به پشتیبانی از برخی از محصولات قدیمی خود پایان داده و آنها را از رده خارج کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

به گزارش مهر، گوگل تبلیغاتی که شارژ زیادی از باتری دستگاه را مصرف می کنند حذف خواهد کرد.
به نقل از دیجیتال ترندز، گوگل اعلام کرده از ماه آگوست به طور خودکار تبلیغاتی که شارژ باتری دستگاه را خالی می کنند، حذف خواهد کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند