محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ خرداد

به گزارش مهر، مقامات قضایی ایتالیایی مشغول بررسی پرونده ای مربوط به سواستفاده از پیک های «اوبر ایتس» در این شرکت هستند.
به نقل از رویترز، ۳ فرد آگاه فاش کرده اند، مقامات قضایی ایتالیایی مشغول تحقیق در واحد «اوبرتکنولوژیز» در این کشور هستند. این تحقیق درباره اتهام سوء استفاده از پیک های ارسال غذا در این شرکت است. «اوبر ایتالیا» پلتفرم «اوبر ایتس» را با توجه به قانون برای رستوران ها و پیک ها فراهم کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

به گزارش ارز دیجیتال، ارائه‌دهندگان ارز تتر (USDT) ادعا می‌کنند توکن‌های تتر دیگر مشکل پشتوانه ندارند و به طور کامل توسط دلار پشتیبانی می‌شوند.
به گزارش کوین دسک، تتر بیانیه‌ای در پاسخ به آنچه که از آن به عنوان «مقاله‌ای ناقص» یاد کرده، نوشته است. چندی پیش مقاله‌ای توسط جان گریفین (John Griffin)، استاد امور مالی دانشگاه تگزاس در شهر آستین و امین شمس‌، استادیار دانشگاه ایالتی اوهایو نوشته شده و در آن ادعا شده بود که صرافی بیتفینکس متهم به دستکاری در بازار بیت کوین در اواخر سال ۲۰۱۷ است. قیمت بیت کوین در اواخر سال ۲۰۱۷ از ۵۰۰۰ دلار ناگهان به ۲۰۰۰۰ دلار افزایش یافت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، فعالیت بسیاری از شرکت‌ها را حداقل برای چند هفته متوقف و میلیون‌ها کارمند را به محبور به دورکاری کرده است.
شرکت‌هایی همانند توییتر حتی این اجازه را به کارکنان خود دادند تا برای همیشه این روال یعنی دورکاری یا همان کار در منزل را ادامه دهند. در این میان، فیسبوک نیز رویه‌ای تقریبا مشابه را در پیش گرفت و اعلام کرد که کارکنان این شرکت می‌توانند حداقل تا پایان سال جاری میلادی، وظایف خود را در منزل انجام دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، توییتر می‌گوید زمانبندی انتشار توییت‌ها به نسخه وب این پلتفرم اضافه شده است. حالا در قسمت پایین پنجره ایجاد توییت جدید، آیکن تقویم اضافه شده که با کلیک کردن روی آن می‌توان تاریخ و ساعت انتشار توییت را مشخص کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۹ خرداد

کاخ سفید می گوید که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه دستوری اجرایی را در مورد شبکه های اجتماعی امضا خواهد کرد.
او پیشتر تهدید کرده بود آن دسته از شبکه های اجتماعی که آنها را به خاموش کردن صدای محافظه کاران متهم کرد خواهد بست.
جنجال تازه پس از آن بروز کرد که توییتر روز سه شنبه برای اولین بار به توییت های رئیس جمهور آمریکا برچسب صحت یابی زد.
جزییات این دستور هنوز فاش نشده و معلوم نیست رئیس جمهور بدون مصوبات کنگره چه گامی می تواند برای اعمال مقررات تازه بردارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۹ خرداد

مالزی قصد دارد به منظور کاهش وابستگی به هواوی ، با شرکت های مخابراتی جایگزین وارد مذاکره و همکاری شود.
آکسیاتا، که از بزرگترین شرکت های مخابراتی در مالزی از لحاظ تعداد مشترکان به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است که به منظور کاهش وابستگی به شرکت چینی هوآوی، قصد دارد با سایر اپراتورها و تامین کنندگان تجهیزات مخابراتی همچون اریکسون، نوکیا و زد تی ای نیز وارد مذاکره شود و با آنها در زمینه توسعه و راه اندازی زیرساخت های مربوط به نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G همکاری و مشارکت کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ خرداد

شرکت بین‌المللی برج های مخابراتی فونیکس اعلام کرد که ۶۵۰ ایستگاه BTS را از شرکت مخابرات ایرلند را خریداری میکند و زیرساخت خود را به این کشور اروپایی جدید توسعه دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ خرداد

به نوشته‌ی همکاران سیستم و به گزارش searchcloudcomputing، به دنبال انعقاد قرارداد جدید بین دو شرکت، کاربران خدمات پردازش ابری Cloud گوگل از این پس می‌توانند ابزارهای سازمانی و ماشین‌های مجازی VMware Cloud به راحتی در اختیار داشته باشند.
این سرویس جدید Google Cloud VMware Engine نام دارد و بر اساس خدمات کاربردی VMware توسعه یافته است. کاربران سرویس‌های VMware می‌توانند تمامی سرویس‌های ابری این شرکت را روی سرورهای اختصاصی که توسط گوگل ارایه می‌شود در اختیار داشته باشند. بنیاد توسعه خدمات ابری VMware محصولات مختلفی از جمله vSphere، vCenter، vSAN، NSX-T و HCX را تحت این سرویس جدید در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌دهد.

ادامه مطلب