محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، بعد از آنکه مایکروسافت در اکتبر سال ۲۰۱۱، اپلیکیشن اسکایپ را به پرداخت ۸.۵ میلیون دلار خریداری کرد، اطلاعات بسیار کمی‌ را در خصوص میزان استفاده از این ابزار ارتباطی ارائه داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد

به نقل از رویترز، چین تصمیم دارد قوانینی برای احترام به حریم شخصی و اطلاعات کاربران را تصویب کند.
این بخشی از نخستین قوانین مدنی چین است که مجموعه ای گسترده را شامل می شود و هم اکنون در جلسه سالانه مجلس این کشور در حال بررسی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

به گزارش فارس، محققان یک ابزار جدید تولید کرده‌اند که جلوی جاسوسی بلندگوی صوتی آمازون را از افراد می‌گیرد.
به نقل از زددی نت، بسیاری از کاربران از بلندگوی صوتی آمازون برای سفارش خرید و صدور انواع فرامین صوتی دیگر استفاده می‌کنند. اما این بلندگوی هوشمند ممکن است با جمع‌آوری این اطلاعات به دنبال سو استفاده از آنها برای بازاریابی باشد.، حالا برخی محققان برای مقابله با این مشکل به فکر چاره جویی افتاده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

به گزارش گجت‌نیوز، پتال سرچ نام موتور جستجوی تازه وارد شرکت هواوی است. Huawei به خاطر تحریم‌های آمریکا مجبور به توسعه Petal Search برای جایگزین کردن با گوگل سرچ شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، استخراج بیت کوین یا به اصطلاح «ماینینگ» مصرف انرژی بسیار زیادی دارد و با افزایش قیمت انواع رمزارز در سال های اخیر، ماینینگ دوباره به بحث اصلی دنیای تکنولوژی بدل شده است. حالا شرکت های گاز استان آلبرتا در کانادا موفق شده اند از گاز طبیعی محصور برای تأمین انرژی ماینینگ استفاده کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ خرداد

به گزارش دنیای اقتصاد، رویداد وب‌سامیت ۲۰۱۹ در شهر لیسبون پرتغال برگزار شد. رخداد وب‌سامیت ۲۰۱۹ کار خود را از روز دوشنبه ۱۳ آبان آغاز کرده و تا ۱۶ آبان ادامه داشت. این رویداد در شهر لیسبون پرتغال برگزار ‌شد. گفته می‌شود بیش از ۷۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند. وب‌سامیت دارای پنج سالن بزرگ نمایشگاهی (با سالن‌های بزرگ سخنرانی) و یک مجموعه ۲۰ هزارنفری برای سخنرانان اصلی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ خرداد

برایان اکتون یکی از موسسان واتس‌اپ یک بار دیگر بر ضرورت پاک کردن اپلیکیشن فیس بوک تاکید کرد و گفت: مردم باید استفاده از این شبکه اجتماعی را کنار بگذارند.

ادامه مطلب