محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ بهمن

به گزارش زومیت، سامسونگ جوان‌ترین مدیر ارشد خود را که در سمت مدیر بخش موبایل این شرکت منصوب شده، معرفی کرد.
سامسونگ اعلام کرد رو تائه مون ۵۱ ساله به عنوان مدیر جدید بخش تلفن همراه این شرکت منصوب شده است. آقای مون جوان‌ترین مدیر تاریخ این بخش سامسونگ به شمار می‌رود. انتصاب آقای مون به این سمت، در راستای برنامه‌های سامسونگ برای تقویت جایگاه خود در رقابت با شرکت‌هایی مانند هواوی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

اگر چه انگلیس بعد از خروج از اتحادیه اروپا به برخی مصوبات آن پایبند باقی می‌ماند، اما در مورد قانون کپی رایت دیجیتال این اتحادیه به گونه‌ای متفاوت عمل خواهد کرد.
به نقل از انگجت، کریس اسکیدمور وزیر علوم انگلیس و بسیاری از دانشگاه‌های این کشور تصریح کرده‌اند که این کشور دستورالعمل کپی رایت دیجیتال اتحادیه اروپا را اجرا نخواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

وزارت دادگستری و تعدادی از دادستان‌های کل ایالت‌های مختلف آمریکا قصد دارند برای تحقیق در مورد عملکرد ضد رقابتی و انحصارطلبانه گوگل با یکدیگر همکاری کنند.
به نقل از انگجت، دو طرف قصد دارند هفته آینده نشست مشترکی را برگزار کنند تا نتایج یافته‌ها و تحقیقات خود را به اشتراک بگذارند و در نهایت با همکاری یکدیگر بررسی‌های قضایی را در مورد فعالیت‌های گوگل به پیش ببرند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

عضو هیئت‌علمی گروه فیزیک و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نتایج تحقیقات جهانی در زمینه اثرات مخرب میدان‌های مغناطیسی تلفن‌های همراه گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد پرتوگیری ناشی از تلفن‌های همراه در نوجوانان و کودکان به دلیل نازک‌تر بودن پوست سر و جمجمه بیشتر است، ضمن آنکه بزرگترین مقدار پرتوگیری در آن سمتی از سر صورت می‌گیرد که تلفن همراه در آن سمت نگه داشته می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن

شرکت "اسپیس ایکس" اعلام کرد که پرتاب ۶۰ ماهواره "استارلینک‌" به علت شرایط بدی جوی به تعویق افتاده است.
به نقل از دیلی میل، قرار بود دیروز عصر ۶۰ ماهواره از سری ماهواره‌های "استارلینک" (Starlink) از پایگاه پرتاب "کیپ کاناورال" (Cape Canaveral) در فلوریدا به مدار زمین پرتاب شوند.

ادامه مطلب