محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ بهمن

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، درو هوستون ‌بنیانگذار و مدیرعامل دراپ‌باکس که از دوستان صمیمی مارک زاکربرگ به شمار می‌رود، حالا به هیات‌مدیره فیس‌بوک پیوسته است. با پیوستن او به هیات‌مدیره فیس‌بوک حالا قدرت زاکربرگ در هیات‌مدیره افزایش پیدا می‌کند. هوستون سرویس دراپ‌باکس را که شرکتی در زمینه کلاد است در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی و در سال ۲۰۱۸ به شکل موفقیت‌آمیزی سهام آن را به‌صورت عمومی عرضه کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، جدیدترین محصولات هواوی از سری Huawei MateBook D، به‌روزرسانی‌های ویژه‌ای را دریافت کرده‌اند. دو محصول جدید از این خانواده، علاوه بر ارتقای مشخصات سخت‌افزاری، در بخش نرم‌افزاری نیز قابلیت‌های تازه‌ای دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ بهمن

به نوشته‌ی آی‌تی‌ایران، گوگل به‌تازگی تایید کرد که به دلیل بروز یک «مشکل فنی» در سرویس گوگل فوتوز این شرکت، ویدیوهای شخصی متعلق به برخی از کاربران به اشتباه به آرشیو کاربران دیگر ارسال شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن

یک محقق در بررسی خود به این نتیجه رسیده که اگر ۴۳ میلیون نفر از مردم چین یعنی سه درصد جمعیت این کشور به ویروس کرونا مبتلا شوند، آمار مرگ و میر این بیماری از ۹۰۰ هزار نفر خواهد گذشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن

به گزارش مهر، با توجه به نزدیک تر شدن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، توئیتر در بیانیه ای رسمی سیاست خود برای برچسب زنی یا حذف محتوای جعلی و گمراه کننده در پلتفرمش را اعلام کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن

شرکت ال‌جی اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در بارسلونا خودداری می‌کند.
به نقل از انگجت، کنگره جهانی موبایل یک رویداد بین المللی است که تازه های فناوری شبکه و تلفن های هوشمند را به نمایش می گذارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن

شعبه اوبر در مکزیک حساب‌های ۲۴۰ کاربر خدمات خود را به علت نگرانی از ابتلای آنها به ویروس کرونا تعطیل کرد.
به نقل از اسلش گیر، این کاربران از خودروهای دو راننده اوبر استفاده کرده بودند که آنها با افرادی با احتمال ابتلاء به ویروس کرونا در تماس بودند.

ادامه مطلب