محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

به گزارش مهر به نقل از انگجت، گوگل این بار برای وادار کردن کاربران به کاهش استفاده از گوشی‌های هوشمند به تاکتیک جدیدی روی آورده که عبارت است از شرمنده کردن افراد به علت کاربرد زیاد گوشی و احساس حس شرمندگی در آنها.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

به گزارش مهر به نقل از انگجت، مایکروسافت در زمستان ٢٠١٩ میلادی اعلام کرد در ۱۴ ژانویه ٢٠٢٠ میلادی پشتیبانی از ویندوز ٧ را متوقف می کند. به بیان دیگر مایکروسافت پس از تاریخ اعلام شده، آپدیت دیگر و حتی وصله های امنیتی برای این سیستم عامل عرضه نمی کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

حال که اسپیس ایکس توانست پرتاب آزمایشی کپسول کرو دراگون (Crew Dragon) را با موفقیت پشت سر بگذارد این سوال در ذهن علاقمندان نقش بسته که چه زمانی شاهد انجام اولین ماموریت فضانوردان اسپیس ایکس و انتقال آنها به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهیم بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، جف بزوس مدیر ارشد اجرایی آمازون طی سفرش به هند اعلام کرد قصد دارد با یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در پروژه های فناوری، زیربنایی و لجستیکی به ایجاد یک میلیون شغل جدید در هند تا ۲۰۲۵ میلادی کمک کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، یک ماده آنتی باکتریال جدید ابداع شده که می توان با کمک آن قاب های موبایل را ساخت و از گسترش ابرباکتری های مرگبار جلوگیری کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

هوآوی در تعداد زیادی از کشورهای دنیا فروشگاه فیزیکی و رسمی محصولات خود را راه‌اندازی کرده؛ این‌بار اولین فروشگاه بدون متصدی (بدون حضور انسان) و کاملاً رباتیک خود را در چین افتتاح کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

به گزارش فارس، نهاد مسؤول رسیدگی به تخلفات شرکت‌های فناوری در زمینه حفاظت از حریم شخصی کاربران در اتحادیه اروپا از جریمه ۱۲۶ میلیون دلاری برخی مؤسسات متخلف خبر داده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند