محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

شرکت ایسر در رویداد CES 2020 از لپ تاپ جدیدی به نام TravelMate P6 رونمایی کرد.
مدل TravelMate P6 به لطف برخورداری از وزن بسیار کم، بدنه‌ای نازک و البته با مقاومت بالا در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی، توانست نگاه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند. اگرچه از این محصول به عنوان قوی‌ترین لپ تاپ موجود یاد نمی‌شود، اما به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مجهز شده که می‌تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

این روزها بسیاری از افراد قبل از خوب به موسیقی و یا فایل‌های صوتی مورد علاقه خود گوش می‌دهند تا بتوانند هم آرامشی را از این طریق تجربه کنند و هم سریع‌تر به خواب بروند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ دي

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد رایانه گیمینگ جدیدی را با برچسب قیمتی پنج هزار دلار در جریان نمایشگاه WWDC ۲۰۲۰ معرفی و رونمایی کند.
گزارش‌های غیررسمی و تایید نشده در وب سایت Economic Daily News نشان می‌دهد که اپل تصمیم گرفته است در جریان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان موسوم به WWDC در سال ۲۰۲۰ میلادی از یک رایانه گیمینگ جدید رونمایی و پرده‌برداری کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ دي

به گزارش مهر، آتش سوزی‌های گسترده در استرالیا به علت افزایش دما، کاهش رطوبت و خشکسالی‌های طولانی مدت غیر معمول، از اوایل سپتامبر ۲۰۱۹ در ایالت‌های کوئینزلند و نیوساوت ولز شروع و تا ژانویه ۲۰۲۰ ادامه یافته است؛ به طوریکه تا کنون دهها انسان جان خود را از دست داده یا بی خانمان شده اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ دي

به گزارش دیجیاتو، توییتر به دنبال اضافه کردن گزینه های جدیدی است که کاربر با استفاده از آنها می تواند افرادی که اجازه جواب دادن به توییت را دارند، تعیین کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ دي

به گزارش مهر، استرالیا بودجه ای ۹ میلیون دلاری برای مقابله با اخبار جعلی درباره اینترنت 5G و جلب اعتماد مردم به آن هزینه می کند.
به نقل از زد دی نت، دولت استرالیا اعلام کرده طی ۴ سال ۹ میلیون دلار( استرالیایی) برای مقابله با اخبار جعلی درباره اینترنت 5G و جلب اعتماد مردم به این فناوری صرف می کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، علم داده‌ها به هیچ عنوان پدیده جدیدی مانند آنچه مردم در اواخر قرن ۱۹ توسط برادران لومیر تجربه کردند نیست. در آن زمان مردم با دیدن قطاری که به سمت آنها می‌آمد سراسیمه و فریادزنان سالن سینما را ترک کردند. اما داده‌ها و تحلیل آنها علمی است در حد تحصیلات متوسطه که در کتاب‌های آمار و ریاضی تدریس می‌شود. پس چه چیز به این علم اضافه شده که باعث شده است عصر حاضر تبدیل به عصر طلایی داده‌ها شود؟ پاسخ را می‌توان در «هوش مصنوعی» یافت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

شرکت سامسونگ اعلام کرد در تلویزیون‌های جدید QLED 8K خود برای سال 2020 از تیونرهای ATSC 3.0 استفاده خواهد کرد. این استاندارد جدید در حوزه پخش محتوا رزولوشن بالاتر، صدای طبیعی‌تر و تجربه تعاملی را در اختیار کاربران قرار داده و عصر جدیدی را در پخش برنامه‌های تلویزیونی از طریق آنتن‌های هوایی آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند