گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

گوگل تسلیم فشار رقیبان شد و به آنها اجازه خواهد داد برای این که موتور جست و جوی پیش فرض در دستگاههای اندرویدی در اروپا باشند، به رایگان رقابت کنند.
این اقدام از سوی گوگل که بزرگترین موتور جست و جوی جهان است در حالی انجام می گیرد که اتحادیه اروپا در نظر دارد سال میلادی آینده مقرراتی را معرفی کند که گوگل، آمازون، اپل و فیس بوک را وادار می کند شرایط فعالیت برابری را برای رقیبانشان تضمین کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

برای اولین بار در ایران، خط تولید مودم بومی TF-i60 S1، با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت، با حمایت ایرانسل، راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مودم، یک مودم دوگانه (Dual) است که علاوه بر اینترنت پرسرعت همراه (FD-LTE)، از فناوری اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) نیز پشتیبانی می‌کند و در ادامۀ مودم‌های بومی تولید شده با حمایت ایرانسل، نخستین مودم بومی دارای ویژگی فوق است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را تشریح کرد.
سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت الکترونیکی، گفت: این انتخابات در 10 هزار شعبه در سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ظرفیت وزارت کشور به همین اندازه بود تا در هر شعبه 3 صندوق قرار گیرد، به عبارتی در کل کشور 30 هزار صندوق الکترونیکی برای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا برپا می شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

وندور سوئدی اریکسون از پلتفرم اختصاصی جدید 5G با امکان پشتیبانی از شبکه‌های LTE و 5G مستقل رونمایی کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در بیانیه رسانه‌ای که این کمپانی منتشر کرده، آمده است که پلتفرم جدید عملیات اجرایی کسب و کارها را برای مدیریت شبکه‌های مبتنی بر ابر بهینه و ساده‌سازی کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل احتمالا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ از اولین هدست واقعیت افزوده (AR) خود رونمایی می‌کند. این دستگاه قرار است عینکی با شیشه‌های شفاف باشد و شرکت Genius از تامین‌کنندگان اصلی قطعات آن خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش زومیت، شب گذشته اپل در کنار معرفی دستاوردهای نرم‌افزاری خود تأیید کرد که سیستم‌عامل‌های جدید این شرکت از ویژگی‌هایی مانند Autofill و احراز هویت چند عاملی برخوردار خواهند شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین مدل‌های آیفون رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود برای آن‌ها رنگ‌های متنوعی مانند صورتی و نارنجی را درنظر بگیرد. حالا رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ در ماه‌های آینده از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی می‌کند و حالا گلکسی واچ ۴ تاییدیه ۳C دریافت کرده که آن را یک قدم به معرفی نزدیکتر می‌کند.

ادامه مطلب