گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی از بازدید خود از شبکه الجزیره در سفر به قطر خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، متن کامل پست اینستاگرامی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات به شرح زیر است: دیروز پس از دیدار با نخست وزیر و پس از آن وزیر ارتباطات قطر، به شبکه الجزیره رفتم و پس از گفتگو با رییس شبکه، بازدیدی هم از مجموعه شبکه‌های الجزیره داشتم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه خبر داد آمازون تحت قانون حریم خصوصی اتحادیه اروپا ممکن است بیش از ۴۲۵ میلیون دلار جریمه شود.
کمیسیون حفاظت از داده لوکزامبورگ پیش نویس تصمیمی را منتشر و جریمه ای را پیشنهاد کرده که منعکس کننده شیوه های حریم خصوصی آمازون در میان مقامات حفاظت از داده ۲۶ کشور عضو اتحادیه اروپاست.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، اگرچه طرفداران برند اپل منتظر معرفی مدل‌های جدید مک بوک پرو در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت بودند، اما WWDC با همه رونمایی‌های خود به پایان رسید و هیچ حرفی از این محصول زده نشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

به گزارش پیوست، شبکه اینترنت ماهواره ایلان ماسک در حال رقابت با شرکت OneWeb است تاسریع‌تر وای‌فای را اختیار شرکت‌های هواپیمایی قرار دهد. نماینده پروژه استارلینک در یک کنفرانس اعلام کرد، تیم مسئول شبکه اینترنت استارلینک در شرکت اسپیس‌ایکس در حال صحبت با چندین شرکت هواپیمایی است تا اینترنت خود را به هواپیماهای آنها بتاباند. توسعه استارلینک از خانه‌های روستایی به داخل خطوط هواپیمایی یک اقدام قابل پیشبینی برای شرکت فضایی ایلان ماسک است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

به گزارش زومیت، گفته می‌شود مایکروسافت آزمایش نسخه تحت وب xCloud را در iOS و iPadOS از طریق مرورگر سافاری و در رایانه‌های شخصی به وسیله‌ی کروم و اِج آغاز کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

به گزارش زومیت، گزارش‌ها از احتمال افزایش تدریجی ۸ تا ۱۳ درصدی قیمت کارت‌های گرافیک تا پایان سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهند.
برای مدتی است که اخباری در مورد احتمال افزایش قیمت قطعات سخت‌افزاری کامپیوترهای شخصی، انواع لپ‌تاپ‌ها و گجت‌های هوشمند به گوش می‌رسد. درواقع علت آن نیز به کمبود قطعات نیمه‌رسانا بازمی‌گردد که باعث شده برخی از محصولات در بازار نایاب شوند و رونمایی یا عرضه‌ی محصولات دیگر نیز به آینده موکول شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

وان‌پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال ۲۰۲۱ با نام «نورد CE 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار تلویزیون جدید U1S رونمایی کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

به گزارش زومیت، گفته می‌شود پس از نصب سیستم‌عامل HarmonyOS، داده‌ی کاربران نظیر تصاویر، بازی‌ها و برنامه‌ها بدون هیچ مشکلی منتقل می‌شوند.

ادامه مطلب