سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت الکترونیک آرتز (EA) ناشر بازی‌های محبوب فیفا و بتلفیلد اخیرا اعلام کرد که مورد حمله هکری قرار گرفته و نزدیک به ۷۸۰ گیگابایت اطلاعات این شرکت در اختیار هکرها قرار گرفته است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به نوشته‌ی همشهری آنلاین، اگر قسمتی از بدن شما به استراحت نیاز داشته باشد، آن قسمت چشمان شماست. آنها کارهای زیادی برایتان انجام می‌دهند و شما هرگز از آنها قدردانی نمی‌کنید. بیایید با AYOlite، آرامش مورد نیاز چشمان شما را به آنها بدهیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش زومیت، طبق تازه‌ترین اخبار، گلکسی ام ۳۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود با قیمتی بین ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار در سه رنگ سفید، مشکی و آبی راهی بازار شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش زومیت، به گفته‌ی جان پراسر، اپل قصد دارد ۲۱ جولای (۳۰ تیر) از هدفون‌ کاملا بی‌سیم استودیو بادز رونمایی کند.
اپل هنوز از هدفون‌ کاملا بی‌سیم بیتس استودیو بادز رونمایی نکرده است؛ اما هدفون مذکور بارها در گوش افراد سرشناس دیده شده است که به‌نوعی یک شگرد تبلیغاتی محسوب می‌شود. گوشی‌های هدفون جدید بیتس دارای ابعاد بسیار کوچک و فاقد ساقه‌ی منتهی به بدنه هستند. روز گذشته جان پراسر، افشاگر نام‌آشنای محصولات اپل، در وب‌سایت خود ادعا کرد که استودیو بادز در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۱ (۳۰ تیر ۱۴۰۰) رونمایی و عرضه خواهد شد. هدفون یادشده در پایگاه نظارت داده تایوان (NCC) نیز دیده شده است که مهر تأییدی بر عرضه‌ی محصول در آینده‌ای نزدیک محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

ژاپن و فنلاند همکاری‌های مشترک خود برای توسعه فناوری نسل ششم تلفن همراه را آغاز کرده‌اند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، براساس تفاهم‌نامه‌ای که آنها امضا کرده‌اند، نوکیا قصد دارد به صورت جدی وارد عرصه تحقیق و توسعه نسل ششم ارتباطات سیار شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

گوگل با استفاده از هوش مصنوعی به مدل جدیدی برای طراحی سریع تراشه دست یافته است. از این طریق روندهای پیچیده مورد نیاز برای طراحی تراشه با دقت بالاتری انجام می‌شوند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش دیجیاتو، آنر چند روز دیگر از جدیدترین گوشی‌هایش رونمایی می‌کند، اما حالا مشخصات کامل گوشی‌های سری آنر ۵۰ شامل آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو و ۵۰ SE به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

شرکت مایکروسافت با شناسایی ۵۰ آسیب‌پذیری در Windows و دیگر محصولات خود، برای ترمیم آنها وصله‌هایی را ارائه داده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت راهبردی افتا (مرکز امنیت فضای تبادل اطلاعات)، درجه اهمیت ۵ مورد از این آسیب‌پذیری‌ها «حیاتی» (Critical) و ۴۵ مورد «مهم» (Important) اعلام شده است.

ادامه مطلب