امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، گوگل نسخه جدیدی از مرورگر کروم را برای ویندوز، مک او اس و لینوکس منتشر کرده که چند آسیب‌پذیری امنیتی خطرناک را برطرف می‌کند. یکی از این آسیب‌پذیری‌های روز صفر توسط هکرها به کار گرفته شده بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، در حال حاضر، تبلت جدید آیپد پرو 12.9 اینچی اپل که از پردازنده M1 بهره می‌برد، عنوان بهترین تبلت ساخت مهندسان اپل را در بازار به دوش می‌کشد و از بسیاری نمونه‌های موجود نیز یک سروگردن بالاتر است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از گلکسی S21 FE هستند، اما ظاهرا کمبود تراشه روی این دستگاه تاثیر گذاشته و سامسونگ تولیدش را به حالت تعلیق درآورده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

همزمان با روزهای پایانی بهار و شروع فصل تابستان، ایرانسل بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمۀ تخفیفی را برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بستۀ استقبال تابستانه، شامل ۳ گیابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمۀ ایرانسلی، برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از برگزاری نشست تخصصی آشنایی با طرح حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری از سری نشست های نسل سوم دیجیتال خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، مدیر پروژه سرویس شتابدهی شرکت ملی پست با اعلام اینکه این پروژه هم‌اکنون در سراسر کشور آغاز شده اعلام کرد بیش از ۶۰ تفاهمنامه با مراکز مختلفی همچون پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های شتابدهنده و دانشگاه تهران و شریف امضا شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش زومیت، اپل از نوعی کنترل‌ مجازی برای بازی‌های آیفون و آیپد رونمایی کرده است که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد با نوشتن تنها چند خط کد، آن‌ها را روی بازی‌هایشان اعمال کنند.
اپل هفته‌ی گذشته سی و دومین رویداد توسعه‌دهندگان را آغاز کرد و در جریان رویداد اصلی، پیش‌نمایشی از قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل‌های خود را به نمایش گذاشت؛ اما رویداد WWDC شامل بخش‌های دیگری با مباحث اختصاصی در رابطه با توسعه‌دهندگان است و در آن، اپل قابلیت‌های جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، سامسونگ به تازگی از یک سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی تحت عنوان ایزوسل JN1 ویژه گوشی‌های هوشمند پرده برداشت که به گفته این شرکت، کوچک‌ترین سنسوری است که تاکنون توسط مهندسانش تولید شده است.

ادامه مطلب